Position: Assistant Manager, Business Development - [$1000 - 1500]
Location: Tan Binh, Ho Chi Minh City
Requirements: Minimum of 5 years of relevant experience.
Job Description
- Participate in setting business objectives and tracking the implementation progress, ensuring the plans are on the right track.
- Collect and prepare comprehensive reports on the company's activities to provide accurate and timely insights for regional directors for decision-making. Ensure seamless and timely communication between departments to help all sections understand and fulfill their tasks.
- Oversee the achievement of business goals, ensuring set targets are monitored and adjusted as necessary.
- Analyze business data to provide improvement advice: Gather and analyze data from business activities to propose improvements, aiding the regional directors in making strategic decisions.
- Represent the regional director in meeting clients and other duties: When required, represent the regional director in client meetings and engagements with agencies to maintain partnerships and handle necessary tasks. Prepare presentation content, translate documents, and assist the regional director with other duties such as client meetings or project presentations.
- Manage and develop business with major clients: Maintain long-term relationships with major clients, develop business opportunities, and propose strategies to approach and develop services/products that meet the needs of major clients, ensuring satisfaction and creating sustainable value for both parties.
Job Requirements
- Education: Bachelor’s degree or higher, with extensive knowledge in domestic express delivery and business.
- Language Skills: Proficient in English (both spoken and written). Additional language skills are a plus.
- Appearance: Neat and presentable, with a demeanor suitable for an assistant/secretarial role.
- Proficient in office computing, particularly in drafting documents and creating PPT presentations in both English and Vietnamese.
Policies
- Friendly working environment, rapid promotion opportunities, and annual performance and position evaluations.
- Bonus and commission policies.
- Social, health, and unemployment insurance as per regulations.
- Birthdays, team-building events, year-end parties, gifts for children on June 1st, etc.
- Friendly, cooperative, and enthusiastic colleagues.
Công ty TNHH Thương mại và Công nghệ HC Việt Nam là nhà nhập khẩu và phân phối chính thức bơm hút chân không chính hãng. Các sản phẩm đều đến từ các hãng nổi tiếng thế giới như: bơm hút chân không BECKER, BUSCH, bơm hút chân không WONCHANG, HANCHANG, GAST, VMECA, VACUTRONIC, EVP, Darwin Vacuum
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ BHYT, BHXH,BHTN"
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 19/07/2019
Mission
Sứ mệnh: Trở thành đơn vị dẫn đầu Việt Nam trong lĩnh vực giải pháp công nghệ Trí tuệ nhân tạo và Chuyển đổi số vào năm 2025.Thay đổi thế giới ứng dụng công nghệ trí thông minh nhân tạo AI. Công nghệ thông minh và trí tuệ nhân tạo AI có khả năng thay đổi thế giới. Ứng dụng AI trong y tế, giáo dục, nông nghiệp, cải thiện hiệu quả và năng suất. AI giúp con người đưa ra quyết định chính xác và giải quyết vấn đề hiệu quả.
Sứ mệnh của HCTECH là không ngừng nghiên cứu, phát triển các ứng dụng, sản phẩm công nghệ nhằm đơn giản và tối ưu hoá hiệu quả hoạt động quản lý. Thông qua tiện tích công nghệ có khả năng tự động hoá cao, hoàn thiện, đem lại giá trị trong công tác quản lý của các cơ quan hành chính sự nghiệp, các phòng ban chuyên trách, ban quản lý khu công nghiệp, doanh nghiệp, tổ chức tín dụng,...