Phúc lợi
- Laptop
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Yêu Cầu Công Việc
EXPERIENCE
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
PROFESSIONAL & TECHNICAL COMPETENCIES
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
ACTIVATION EXCELLENCE
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
COLLABORATIVE LEADERSHIP
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
REQUIREMENT EDUCATION
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trung tâm Anh ngữ VIVIAN trực thuộc Công ty Giáo dục SmartBee là đơn vị uy tín trong đào tạo chứng chỉ tiếng Anh A2, B1, B2, C1 theo định dạng Vstep với đội ngũ giảng viên tiếng Anh từ các trường chuyên ngữ hàng đầu tại Hà Nội. Với chính sách hỗ trợ học viên tuyệt vời, Vivian cam kết hỗ trợ học viên tới khi thi đạt chứng chỉ. Anh ngữ VIVIAN tổ chức đào tạo các lớp luyện thi tiếng Anh A2, B1, B2 trực tiếp tại Hà Nội và có hệ thống luyện thi chứng chỉ Vstep trực tuyến với hàng nghìn bài luyện tập với hệ thống học từ vựng, ngữ pháp, từ điển…đã giúp hàng chục nghìn học viên trên cả nước thi đạt chứng chỉ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
- Vivian cam kết hỗ trợ học viên tới khi thi đạt chứng chỉ. Anh ngữ VIVIAN tổ chức đào tạo các lớp luyện thi tiếng Anh A2, B1, B2 trực tiếp tại Hà Nội và có hệ thống luyện thi chứng chỉ Vstep trực tuyến với hàng nghìn bài luyện tập với hệ thống học từ vựng, ngữ pháp, từ điển…đã giúp hàng chục nghìn học viên trên cả nước thi đạt chứng chỉ.