Việc làm Tập đoàn Giáo dục Đại Tây Dương - Atlantic Group

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GIÁO DỤC VÀ ĐÀO TẠO QUỐC TẾ ĐẠI TÂY DƯƠNG - ATLANTIC GROUP
Customer Service Officer - E-Learning Project - Hết hạn
Tập đoàn Giáo dục Đại Tây Dương - Atlantic Group
19 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 450 - 500 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 18/01/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 33 Lạc Trung, Hai Bà Trưng, Hà Nội

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Lương và phúc lợi hấp dẫn
Cơ hội đào tạo liên tục nâng cao kỹ năng nghề nghiệp

Mô Tả Công Việc

The Customer Service Officer (CSO) is a member of the operations team and is tasked with
providing guidance to customers on how to use the e-learning platform and how to choose and study
our courses. This individual works closely with the platform and content teams to deeply understand
the company’s product and course offerings, resolve and report issues, respond to inquiries, and
collect customer/consumer feedback.

1. Support the student trial phase by
a. monitoring and responding to inquiries from trial users and parents
b. guiding trial students through the platform, offering assistance with course
registration, available features, and course components
c. collaborating with the marketing and sales teams to provide support and
information about subscription options post-trial
d. organizing focus group sessions with trial users and parents
e. collecting and analyzing trial feedback and coordinating with relevant departments
to make necessary adjustments to the product and content

2. Enhance customer interaction by
a. responding promptly to customer inquiries via email, chat, and telephone
b. providing information regarding FSEL’s courses and learning pathways, platform
features, and subscriptions options
c. resolving user issues with empathy, patience, and efficiency
d. escalating unresolvable issues to the platform or content teams
e. recording and maintaining detailed notes of all customer interactions

3. Maintain product knowledge by
a. attending product and content training sessions with the Academic Director
b. staying up-to-date with new features, updates, and learning content

4. Manage feedback effectively by
a. collecting and analyzing customer feedback to identify trends and insights
b. collaborating with the product and content teams to propose improvements
c. facilitating communication between users and internal departments to enhance the
overall product experience

5. Ensure quality customer care by
a. adhering to customer service policies and procedures to ensure a consistent quality
of service
b. participating in ongoing training and development initiatives
c. acting as a brand ambassador, upholding and promoting FSEL’s values and
mission

Yêu Cầu Công Việc

● Bachelor’s degree or higher
● A minimum of 2 years of customer service experience in the foreign language education sector
● English language proficiency of B1
● Knowledge of Vietnamese learners
● Previous experience of customer service in the tech sector is preferable
Khu vực
Báo cáo

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Giáo dục Đại Tây Dương - Atlantic Group

Bạn làm việc tại Tập đoàn Giáo dục Đại Tây Dương - Atlantic Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Giáo dục Đại Tây Dương -  Atlantic Group

Tập đoàn Giáo dục Đại Tây Dương - Atlantic Group

Click để đánh giá