Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
providing guidance to customers on how to use the e-learning platform and how to choose and study
our courses. This individual works closely with the platform and content teams to deeply understand
the company’s product and course offerings, resolve and report issues, respond to inquiries, and
collect customer/consumer feedback.
1. Support the student trial phase by
a. monitoring and responding to inquiries from trial users and parents
b. guiding trial students through the platform, offering assistance with course
registration, available features, and course components
c. collaborating with the marketing and sales teams to provide support and
information about subscription options post-trial
d. organizing focus group sessions with trial users and parents
e. collecting and analyzing trial feedback and coordinating with relevant departments
to make necessary adjustments to the product and content
2. Enhance customer interaction by
a. responding promptly to customer inquiries via email, chat, and telephone
b. providing information regarding FSEL’s courses and learning pathways, platform
features, and subscriptions options
c. resolving user issues with empathy, patience, and efficiency
d. escalating unresolvable issues to the platform or content teams
e. recording and maintaining detailed notes of all customer interactions
3. Maintain product knowledge by
a. attending product and content training sessions with the Academic Director
b. staying up-to-date with new features, updates, and learning content
4. Manage feedback effectively by
a. collecting and analyzing customer feedback to identify trends and insights
b. collaborating with the product and content teams to propose improvements
c. facilitating communication between users and internal departments to enhance the
overall product experience
5. Ensure quality customer care by
a. adhering to customer service policies and procedures to ensure a consistent quality
of service
b. participating in ongoing training and development initiatives
c. acting as a brand ambassador, upholding and promoting FSEL’s values and
mission
Yêu Cầu Công Việc
● A minimum of 2 years of customer service experience in the foreign language education sector
● English language proficiency of B1
● Knowledge of Vietnamese learners
● Previous experience of customer service in the tech sector is preferable
Tập đoàn Giáo dục và Đào tạo Quốc tế Đại Tây Dương – Atlantic Group, được thành lập từ năm 2013 hoạt động trong 2 lĩnh vực chính là Tư vấn du học và Đào tạo tiếng Anh. Trong suốt hơn 18 năm hoạt động, Atlantic đã gửi hơn 10.000 học sinh đi du học tại các nước Mỹ, Anh, Úc, Canada, New Zealand, Nhật Bản và Hàn Quốc; giành những suất học bổng lên tới hàng tỷ đồng và đào tạo Tiếng Anh cho hàng triệu học sinh trên cả nước.
Chúng tôi là trung tâm khảo thí ủy quyền chính thức của Hội đồng khảo thí tiếng Anh Cambridge - VN301 và Hội đồng Anh. Atlantic Group đã tổ chức thi chứng chỉ Cambridge cho học sinh Tiểu học và THCS ngay tại các Nhà trường, tổ chức thi chứng chỉ IELTS của Hội đồng Anh tại Atlantic và tại hệ thống 10 trường THPT Chuyên trải dài từ Bắc vào Nam.
Hiện tại Atlantic Group đang triển khai các chương trình tiếng Anh như sau:
- Chương trình tiếng Anh trẻ em, tiếng Anh Học Thuật và tiếng Anh luyện thi IELTS tại 2 Trung tâm Five Star English Center - 33 Lạc Trung và 125 Hoàng Ngân.
- Chương trình tiếng Anh liên kết theo chuẩn đầu ra Cambridge và IELTS tại hơn 30 trường THCS và THPT trên địa bàn Hà Nội và Bắc Ninh.
- Chương trình tiếng Anh liên kết nâng cao kỹ năng nghe nói cho hơn 20.000 học sinh của hơn 50 trường tại Hà Nội, Bắc Ninh, Ninh Bình và Đà Nẵng.
- Atlantic Group cũng là đối tác của Sở Giáo dục và Đào tạo Hà Nội triển khai chương trình Song bằng quốc tế Cambridge tại trường THCS Trưng Vương, THCS Ngô Sĩ Liên, THCS Nghĩa Tân và THCS Cầu Giấy.