Việc làm Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh

Cập nhật 14/12/2024 09:15
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh
[Melia Vinpearl Danang Riverfront] Giám Sát Trải Nghiệm Khách Hàng / Guest Experience Supervisor
Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh
10 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

 Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
 Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
 Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
 Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
 Manage customer incidents, following the established protocols.
 Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
 Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department's inventories.
 Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
 Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
 Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
 Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)

Quyền lợi được hưởng

Attractive salary and benefits package.
Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
13th month salary, and holidays.
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh
Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, Tòa nhà 25T2 Nguyễn Thị Thập, Trung Hòa, Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội

Hoàn Mỹ là công ty chuyên cung cấp dịch vụ làm sạch, dịch vụ tòa nhà văn phòng và khách sạn do Tập đoàn Hoàn Mỹ thành lập từ năm 1997. Danh tiếng của công ty gắn liền với nhiều tòa nhà hạng A như tòa tháp Landmark 72, Sun Red River, Melia Lý Thường Kiệt, BIDV tower, HDbank Minh Khai, Republic Plaza Cộng Hòa…

Những nghề phổ biến tại Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh

Bạn làm việc tại Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh

Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh

Click để đánh giá