Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Responsible for managing, monitoring, and updating the goods allocation plan:
- Receive and handle the annual master plan.
- Analyze merchandise demand and develop allocation plans to arrange the movement of goods to company warehouses or customer locations.
- Coordinate with assigned suppliers and negotiate on any arising issues.
- Regularly and promptly update information on goods, inventory, consumption trends, market fluctuations, and socio-economic conditions to propose appropriate solutions.
- Create purchase orders in the SAP system.
- Update shipment information and schedule adjustments with the Documentation Department.
2. Execute procurement and utilization of logistics services:
- Identify and negotiate with suppliers for transportation services.
- Consolidate transportation service information, conduct tendering, analyze results, and recommend suitable suppliers.
- Collaborate with relevant departments to optimize transportation costs.
- Forecast risks that could affect costs and operations, and report to superiors for timely resolutions.
- Manage service providers and evaluate their performance quarterly.
- Ensure timely purchase of goods insurance.
3. Oversee team management and development:
- Supervise and guide the assigned team in achieving operational goals and professional growth.
4. Perform other tasks as assigned by the BOD
Yêu Cầu Công Việc
1. Proficient in Office Software (especially Excel), with priority given to candidates experienced in ERP/SAP systems.
2. Language Proficiency:
- English: TOEIC ≥ 800 or IELTS 6.5.
3. Other Requirements:
- Skills and Competencies:
- Management & Leadership skills.
- Analytical & Problem-solving skills.
- Communication & Negotiation skills.
- Project Management skills.
- Attitude and Qualities:
- Integrity, dedication, and enthusiasm.
- Attention to detail and meticulousness.
- Quick adaptability and readiness to embrace flexibility in a VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) environment.
- Additional Knowledge:
- Understanding of the industry, products, and business markets.
4. Preferred Certifications:
- Certificate in Import-Export & Logistics Operations.
- FIATA Minimum Standards (FMS) Certificate.
- Incoterms Certification: Negotiation and Contracting for Transportation.
- Certificate in Warehouse & Logistics Management / Risk Management in Logistics.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: 30 Tr - 40 Tr VND
Công ty TNHH Hyosung Financial System Vina 100% vốn đầu tư Hàn quốc được thành lập tháng 7/2020- là công ty thành viên của tập đoàn đa ngành hàng đầu Hàn Quốc Hyosung Corporation. Công ty chuyên sản xuất máy ATM, máy gửi tiền tự động và phần mềm tài chính ngân hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2022
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất