Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Brand Management: To develop and implementation marketing and promotion plan for the assigned brands/products as agreed with Category Manager
- Build ideas, messages & images of the brands and of each specific Marketing campaign
- Make plans for brand communication and POSM at sale point: promotion plan, customer interaction plan, customer care plan...
- Develop detailed plans for each marketing program/event.
- Manage & monitor the brand performance both commercially and visibility in line with company’s target and budget.
- Make forecasts for product demand to ensure the sustainability of inventory.
- Manage A&P budget affective and in line with company’s value chain.
2. Trade Supporting
- Create Route to Market of brands by SKU.
- Build and deploy trade MKT plan by key account : guidance for in- store – planogram, visibility, sampling, sponsorship.
- Get close to customers/consumers via frequent market visits.
3. Others operation
- Deeply understand the situation, market trends as well as the needs and tastes of consumers to discuss, brainstorm and input for Marketing plans which best serve the needs of customers and consumers.
- Foster trust relationships with vendors to achieve better pricing and quality of services.
- Work with others departments to carry out the necessary duties occur by daily operation.
Yêu Cầu Công Việc
1. Major: Marketing, Business Administration
2. Experience:
- At least 2 years experience as Assistant Brand Manager position.
- Priority for work experience in Marketing, Trade marketing, BTL.
3. Required competencies:
- Good command of English.
- Good command of PowerPoint and Excel.
4. Other requirements:
- Communicate effectively.
- Flexible approach to work.
- Spirit: fast-learning, passion-to-grow, open-minded, result-oriented, hard-working, resilient.
- Good critical thinking and analytical thinking.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 27 - 35
- Lương: 800 - 1,400 USD
Hyperion là doanh nghiệp mới được thành lập hoạt động trong lĩnh vực nhập khẩu, phân phối, bán hàng và tiếp thị các dòng sản phẩm tiêu dùng nhanh. Mục tiêu của chúng tôi là phát triển một doanh nghiệp phát triển và thành công bền vững.
Tầm nhìn của chúng tôi là mang đến sự lựa chọn tốt hơn cho các sản phẩm tiêu dùng hàng ngày cho người dùng, qua đó góp phần nâng cao chất lượng sống.
Chúng tôi đang làm việc theo các nguyên tắc chất lượng cao để đại diện cho các thương hiệu tại Việt Nam và khu vực Đông Dương. Mạng lưới phân phối của chúng tôi được phủ sóng trên nhiều kênh, để đáp ứng thị hiếu của tầng lớp trung lưu mới nổi và đang phát triển tại một trong những thị trường hấp dẫn hàng đầu trên thế giới.
Mục tiêu của chúng tôi là trở thành đối tác cung ứng hàng hoá hàng đầu cho các nhà bán lẻ trên thị trường.