Các phòng ban đang tuyển dụng tại ITECHWX

Kỹ thuật
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
An ninh - Bảo vệ

Việc làm ITECHWX

Cập nhật 09/09/2025 18:12
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH ITECHWX
Quality Assurance - QA Call Center (Night Shift - English Fluent)
ITECHWX 3.5★
26 đánh giá 209 việc làm 24 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/05/2025
Hạn nộp hồ sơ: 13/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Tới 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Are you passionate about helping others and have a deep understanding of Microsoft Office 365?


Microsoft Office 365 (O365) is a cloud-based productivity suite that includes tools like Word, Excel, and Teams. It enables seamless collaboration, secure cloud storage, and remote access, making it ideal for modern businesses.

We're seeking a talented Technical Support Engineer to join our growing team! In this role, you'll leverage your expertise in Microsoft Office 365 (O365) to troubleshoot and resolve customer issues, ensuring a smooth and successful user experience.


LOCATION: Lancaster Luminaire Building, 1152-1154 Lang Street, Lang Thuong Ward, Dong Da District, Hanoi City

Only accepting candidates based in Hanoi, Vietnam


RESPONSIBILITIES

  • Regularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.
  • Make recovery call for risky cases to minimize high-risk cases to drive CSAT.
  • Monitor, evaluate and / or audit samples of inbound and/or outbound calls and other contact methods including non-voice.
  • Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.
  • Support management focus on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive Balanced Scorecards and count profitability goals.
  • Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month-to-date and year-to-date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.
  • Be responsible for physical compliance audits and maintain zero compliance issues in the team.
  • Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at level of target required (statistical, affinity, Drivers, Attributes, etc.)

Key measure:

  • Successful implementation of process improvements
  • A common quality language regarding processes and improvements used in the organization
  • Knowledge of key principles of quality management distributed in the organization


REQUIREMENTS

  • Have at least 3-6 months experience in QA in BPO, Contact center industry.
  • Excellent speaking and writing in English.
  • Experience in managing quality performance targets desired.
  • Strong determination for KPI achievement.
  • Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
  • Excellent oral, written, and interpersonal communication skills.
  • Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
  • Having experience/background in IT, Tech Support, and high-tech projects is a big plus.

Working schedule: Fixed Night Shift: 10PM – 7AM

  • 9 hours/day (including 1-hour break), 5 days/week (2 non-fixed days off - determined by the manager)
  • Holiday shifts will be registered in advance
  • Any shift or schedule changes will be notified by the department head


BENEFITS

  • Competitive Salary: 16.000.000 - 20.000.000 VND
  • Salary at 100% during the probationary period
  • 90% contribution of the gross salary to social insurance
  • An employee who works at night (10PM-6AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance
  • 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
  • Training will be offered
  • Full working equipment will be provided Annual Health Checkup
  • Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)

Các hoạt động ngoại khóa

  • Hoạt động xã hội 
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2022.

Mission

  • Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
  • Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. 

Review ITECHWX

3.5
26 review

Review Highlights

Cập nhật 24/01/2025

Ưu điểm

  • Môi trường làm việc thân thiện, nhân viên trẻ (98 reviews)
  • Ca đêm thì lương x theo 130% theo quy định nhà nước (121 reviews)
  • Lương tốt (124 reviews)
  • Phù hợp cho IT mới ra trường (143 reviews)

Nhược điểm

  • Quản lý chi tiết, micro-management (154 reviews)
  • Phỏng vấn không thân thiện(164 reviews)
  • Training hời hợt (139 reviews)
  • Không nhiều cơ hội thăng tiến (198 reviews)
  • Ít dự án mới (170 reviews)

05/09/2025
Operations Support Specialist tại Hồ Chí Minh

Truly a Great Experience—Highly Recommend

30/07/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc ít yêu cầu chuyên môn IT nhưng áp lực công việc tồn tại

02/08/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Cơ hội học hỏi và phát triển kỹ năng chuyên môn tại Itechwx

Những nghề phổ biến tại ITECHWX

Bạn làm việc tại ITECHWX? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ITECHWX

ITECHWX

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo