Các phòng ban đang tuyển dụng tại ITECHWX

Kỹ thuật
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
An ninh - Bảo vệ

Việc làm ITECHWX

Cập nhật 09/09/2025 18:12
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH ITECHWX
Fresher IT Customer Support (English Fluently, Up To 24Mil Gross)
ITECHWX 3.5★
26 đánh giá 209 việc làm 29 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/08/2025
Hạn nộp hồ sơ: 04/09/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
SUMMARY: The Technical Support Engineer's primary focus will be ensuring that all Microsoft customers are very satisfied with the effectiveness and efficiency of the support they receive. Utilizing knowledge of the customer environment, they will deliver timely and high-quality incident resolution focusing on root cause analysis, prevention, and knowledge transfer. They will effectively manage cases and sub-cases to ensure timely and high-quality communication with customers and resolution of all issues. They will develop a relationship with their technical peers for the technology they support and related technologies to ensure improved collaboration and satisfaction in support.
Responsibilities:
Applying strong verbal and written communication skills in the supported language, and solid technical knowledge of supported Microsoft products, to represent Microsoft and communicate with Microsoft customers through telephone, email and web response, carrying out the following activities as needed:
• Represent Microsoft and communicate with Microsoft customers
• Manage relationships with multiple customers, partners and collaborate with business contacts within Microsoft
• Use standard processes, implement existing diagnosis methods, solutions/workarounds to effectively deal with customer and technical issues to achieve problem resolution and customer satisfaction
• Document incidents, report customer suggestions and technical issues to Microsoft
• Respond to voice of customers, utilize Microsoft escalations and meet response, resolution, efficiency, productivity and utilization targets required by Microsoft business unit
• Communicate and collaborate with cross-group peers and Microsoft resources both proactively and reactively in order to identify and leverage the right resources to arrive at solutions to tough and hot problems
• Produce quality documentation and share with the appropriate team members and tech lead as appropriate
• Compliance with the service operation processes for execution excellence
• Adherence to the Microsoft Business Code of Conduct in all customer interactions and interactions with Microsoft, and
• Strict adherence to data privacy guidelines - never putting customer PII at risk.Preferred Competencies:
• Windows Operation System administration and programming. OR
• Active Directory Deployment and AD/Networking Management. OR
• Exchange Online/OnPrem, Outlook or industry similar products and technologies. OR
• SharePoint Online/OnPrem or industry similar products and technologies. OR
• Teams or industry similar products and technologies. OR
• Office or industry similar products and technologies. OR
• Security, or industry similar products and technologies. OR
• SQL Server or industry similar products and technologies. OR
• Azure, or industry similar products and technologies. OR
• Networking, e.g. TCP/IP, DNS, DHCP and RPC. OR
• Scripting languages, e.g. PowerShell, batch script.
Requirements:
• Have at least 1 year working experience in customer-facing roles.
• Excellent spoken English is a must.
• Passion in technical support roles.
• Customer-centric mindset.
• Quick adaptability to changes and strong self-study.
• Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products.
• Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal.Thưởng
An employee who works at night will be paid an additional amount of 30% of the normal salary, PVI insurance for night shift employees
Chăm sóc sức khoẻ
90% contribution of the gross salary to social insurance
Annual Health Checkup for employees who have worked for at least 6 months
Nghỉ phép có lương
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Xem thêm
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)

Các hoạt động ngoại khóa

  • Hoạt động xã hội 
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2022.

Mission

  • Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
  • Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. 

Review ITECHWX

3.5
26 review

Review Highlights

Cập nhật 24/01/2025

Ưu điểm

  • Môi trường làm việc thân thiện, nhân viên trẻ (98 reviews)
  • Ca đêm thì lương x theo 130% theo quy định nhà nước (121 reviews)
  • Lương tốt (124 reviews)
  • Phù hợp cho IT mới ra trường (143 reviews)

Nhược điểm

  • Quản lý chi tiết, micro-management (154 reviews)
  • Phỏng vấn không thân thiện(164 reviews)
  • Training hời hợt (139 reviews)
  • Không nhiều cơ hội thăng tiến (198 reviews)
  • Ít dự án mới (170 reviews)

05/09/2025
Operations Support Specialist tại Hồ Chí Minh

Truly a Great Experience—Highly Recommend

30/07/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc ít yêu cầu chuyên môn IT nhưng áp lực công việc tồn tại

02/08/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Cơ hội học hỏi và phát triển kỹ năng chuyên môn tại Itechwx

Những nghề phổ biến tại ITECHWX

Bạn làm việc tại ITECHWX? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ITECHWX

ITECHWX

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo