Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Managing an Outbound team comprises Supervisor, QA and Telesales in all aspects of a call center context.
Supervising a dynamic team to support transcosmos’ Client managed services to team members through monitoring, briefing, coaching, and others.
Planning and executing strategically to making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs
Taking decisions about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center transcosmos’ Client and its analysis.
Reporting to General Manager/CC Director for any abnormalities in operation
Developing personal performance and team members such as training, briefings, seeking information latest, and others
Monitoring, make sure all member of team actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments
Doing the responsibility and authority in accordance with the business processes defined by transcosmos’ Client
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
Attending Weekly Meeting with Clients to share insights and highlights of operation.
Attending to ad-hoc tasks as assigned by the General Manager or Client.
Yêu Cầu Công Việc
At least 3 year-experience in leading a telesales team/Call Center, Finance industry is a plus
Manage team size about 60 headcount
Experience in managing to performance targets desired
Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives
Strong determination of KPI achievement
Disciplined and high motivated to motivate and encourage team for improvement
Proven ability to do staffing and scheduling
Ability to effectively manage cross-functional projects
Ability to do multitasks and highly adapt to constantly changing environment
Excellent oral, written and interpersonal communication skill
Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities
Intermediate to advanced reporting skills
Moderate ability to identify and analyze data for trends and forecast
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phúc lợi:
13th-month salary.
Insurances followed Vietnamese Labor Law.
Promotion opportunities, salary increase once/year.
Periodical bonus: twice/year.
Bonuses, gifts for Holidays.
Activities: Birthday party, Town Hall, Employee engagement activities. - Ngày nghỉ: 12
- Lương: Cạnh tranh
Là nhà cung cấp hàng đầu về cảm biến, hệ thống đo lường, máy khắc laser, kính hiển vi, và các hệ thống thị giác máy trên toàn thế giới, KEYENCE dẫn đầu trong tự động hóa nhà máy sản xuất. Chúng tôi nỗ lực để phát triển những sản phẩm sáng tạo và đáng tin cậy để đáp ứng nhu cầu của khách hàng trong mọi ngành công nghiệp sản xuất. Ngoài các sản phẩm đẳng cấp thế giới, KEYENCE còn cung cấp đầy đủ các dịch vụ để hỗ trợ hơn nữa cho khách hàng. Lực lượng bán hàng trực tiếp được đào tạo kỹ thuật có thể giải quyết các ứng dụng khó khăn và trả lời các câu hỏi kỹ thuật về các sản phẩm của chúng tôi. Chúng tôi cũng cung cấp vận chuyển hàng nhanh chóng để khách hàng có thể cải thiện quy trình càng nhanh càng tốt. Chuyên môn của KEYENCE là làm tăng giá trị cho khách hàng bằng cách kết hợp công nghệ cao với sự hỗ trợ tuyệt vời.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2014
Mission
-
Ngoài các sản phẩm đẳng cấp thế giới, KEYENCE còn cung cấp đầy đủ các dịch vụ để hỗ trợ hơn nữa cho khách hàng. Lực lượng bán hàng trực tiếp được đào tạo kỹ thuật có thể giải quyết các ứng dụng khó khăn và trả lời các câu hỏi kỹ thuật về các sản phẩm của chúng tôi. Chúng tôi cũng cung cấp vận chuyển hàng nhanh chóng để khách hàng có thể cải thiện quy trình càng nhanh càng tốt.Chuyên môn của KEYENCE là làm tăng giá trị cho khách hàng bằng cách kết hợp công nghệ cao với sự hỗ trợ tuyệt vời.