Company Description
GetCourse is a platform that enables over 15000 + experts and companies to create and sell online courses. We are dedicated to helping entrepreneurs scale their businesses, with every fifth online school on GetCourse earning more than $15k per month. Our product offerings include a course builder, CRM, landing page and website builder, process automation, webinars, payment gateways, and more.
Role Description
This is a full-time hybrid role for a Customer Support Specialist at GetCourse in Vietnam, with flexibility for remote work. The Customer Support Specialist will be responsible for providing customer support, ensuring customer satisfaction, and offering technical support to users. Daily tasks may include troubleshooting, resolving customer issues, and analyzing support trends.
Qualifications
- Customer Support and Technical Support skills
- Interpersonal Skills and Customer Satisfaction skills
- Analytical Skills
- Experience in customer service or support roles
- Experience in SaaS business is a huge plus
- Ability to empathize with customers and address their needs effectively
- Strong communication skills, both verbal and written
Our hiring process usually consists of one test and two interviews. All our employees work remotely and get a full onboarding and 1-month training over the product.
Công ty TNHH Khai Nhật là Công ty cung cấp giải pháp toàn diện cho ngành nuôi trồng thủy sản. Tiền thân từ một cửa hàng nhỏ phân phối vật tư từ những năm 90 của thế kỉ trước, trải qua bao năm tháng thăng trầm, chứng kiến nhiều sự đổi thay của đất nước, cửa hàng đã phát triển không ngừng và đến năm 2022 chính thức trở thành Công ty TNHH Khai Nhật.
Lĩnh vực hoạt động: Nhập khẩu và phân phối các sản phẩm phục vụ ngành thủy sản, bao gồm thức ăn tôm giống, hóa chất, thuốc, vật tư nông nghiệp thủy sản.