Mô tả công việc
Report direct to Purchasing Manager and follow up procurement contracts and monitor purchasing and inventory functions.
1. Sourcing and prequalifying vendors (for routine and ad-hoc purchases to ensure the company has resourceful alternatives and diversification cost competitiveness and the right quality of goods/ services.
2. Conducting competitive quotation calling, tender calling by participating in the processes from beginning to end.
3. Ensuring goods or services purchased on a regular basis shall be routinized into annual contracts as much as possible.
4. For ad-hoc/non-regular purchases, ensure purchases conducted through quotation calling or tender calling processes to be followed strictly according to the company’s policies and procedures, ensuring proper documentation and maximum transparency.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- 16 paid day on leave per year
- Monthly service charge
- Monthly allowance (Meal, Cell phone)
- Annual Salary review and Performance bonus
- 13th month for 1- year commitment
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
Yêu cầu công việc
- Minimum 2-3 years of experience at the same position in the Hospitality Industry
- Able to communicate well with different parties both internal and external to smooth processes
- Able to document internal submissions in English properly, logically, fluently
- English speaking and writing skills
Yêu cầu hồ sơ
Please submit your CV (in English)
Công ty TNHH Khoa Kỹ Sinh Vật Thăng Long là doanh nghiệp có 100% vốn đầu tư nước ngoài, chuyên sản xuất và kinh doanh thức ăn thuỷ sản; con giống tôm cá; chế phẩm, vật tư nuôi trồng; chế biến xuất khẩu và cho thuê kho lạnh
Năm 2011, Thăng Long sau khi trải qua cuộc cải cách toàn diện: hoán đổi toàn bộ ban lãnh đạo mới, khôi phục lại chất lượng sản phẩm, xây dựng lại thương hiệu, thiết lập lại kênh phân phối. Với chiến lược kinh doanh rõ ràng, chuyên chú nghiên cứu kỹ thuật, tập trung ưu hoá chất lượng, nhân viên phục vụ tận tâm đã giúp Thăng Long tạo dựng được hình ảnh và tầm ảnh hưởng nhất định trên thị trường. Chính vì thế, công suất nhà máy tuy được nâng cao hàng năm, nhưng vẫn đáp ứng không kịp nhu cầu của khách hàng. Năm 2020, sản lượng tiêu thụ thức ăn Thuỷ sản của Thăng Long đã vượt mốc 500.000 tấn/năm, trở thành thương hiệu dẫn đầu trong ngành thức ăn thuỷ sản tại Việt Nam.