Mô tả công việc
Development
- Working closely with sample room & checking sample status.
- Order sample fabric to mill and checking ready date.
- Order development accessories.
- Managing Development Due Date
- Sending packages to Buyer directly.
- Updating dispatch details on the website
Production
- Updating order status on website and internal system
- Managing production samples (AD / FIT / PP) and sending to Buyer. Need to manage the deadline closely.
- Order bulk Accessories and manage shipment schedule
- Request Pattern
- Request Lab test (fabric & garment)
- PO update in the system
Yêu cầu công việc
- Diploma or university degree holder in apparel merchandising or a related field is preferred
- At least 1 – 7 years of garment merchandising experiences and in Garment Vendor
- Sample development experience is preferable
- Having working experience with PINK/VICTORIA’S SECRET brand is a strong plus
- Excellent verbal and written English skills
- Proficient in Word, Excel, PowerPoint, Outlook
- Working under high pressure and being able to work for overtime
Quyền lợi được hưởng
- Meal allowance 50.000 VND per day (around 1M per month)
- Get full salary in probation period
- SI, HI, UI with full salary package
- Annual health check-up
- Annual Performance and Salary Reviews Policy in January
- Birthday party, team dinner, ...
- Parking motorbikes fee
- 13th bonus salary
- Bonus gift on special occasions (Moon festival, Tet Holiday...)
- Seniority allowance
- Women’s allowance
- 12 annual leave per year.
- Congratulations and condolences policy
- Korean class
Công ty TNHH Khoa Kỹ Sinh Vật Thăng Long là doanh nghiệp có 100% vốn đầu tư nước ngoài, chuyên sản xuất và kinh doanh thức ăn thuỷ sản; con giống tôm cá; chế phẩm, vật tư nuôi trồng; chế biến xuất khẩu và cho thuê kho lạnh
Năm 2011, Thăng Long sau khi trải qua cuộc cải cách toàn diện: hoán đổi toàn bộ ban lãnh đạo mới, khôi phục lại chất lượng sản phẩm, xây dựng lại thương hiệu, thiết lập lại kênh phân phối. Với chiến lược kinh doanh rõ ràng, chuyên chú nghiên cứu kỹ thuật, tập trung ưu hoá chất lượng, nhân viên phục vụ tận tâm đã giúp Thăng Long tạo dựng được hình ảnh và tầm ảnh hưởng nhất định trên thị trường. Chính vì thế, công suất nhà máy tuy được nâng cao hàng năm, nhưng vẫn đáp ứng không kịp nhu cầu của khách hàng. Năm 2020, sản lượng tiêu thụ thức ăn Thuỷ sản của Thăng Long đã vượt mốc 500.000 tấn/năm, trở thành thương hiệu dẫn đầu trong ngành thức ăn thuỷ sản tại Việt Nam.