Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Understanding the key drivers that impact volume, quality and price trends of agricultural produce in the sourcing areas
- Negotiate terms with suppliers, including but not limited to pricing, quality, delivery time and payment term
- Identify and evaluate potential suppliers.
- Ensure selected suppliers understand and comply with company regulation and policy on Produce Specification, Receiving Process, and Delivery time; and Payment Process.
- Execute the purchase order on daily basis
- Enter Purchase Orders details into Navision; and inform Delivery Plan to Sourcing Coordinator
- Maintain the records of purchases, including volume delivered, agreed prices, agreed payment terms, and agreed charges from the company for payments.
- Evaluate suppliers periodically, and work with sourcing manager to develop good performing suppliers with farming capacity into contracted farmers
- Coordinating with Sourcing manager and Supply Chain Coordinator in planning the volume required from the suppliers to ensure the stability of supply
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor Degree in Economics, Food, Food processing, Biotechnology or related fields
- Over 2 years in Purchase activities. Experience in fresh produce industry is preferred.
- Strong commercial sense and integrity.
- Good negotiation and communication skill.
- Ability to work independently and with a team in a fast-paced environment with emphasis on result.
- Having a “hand-on” approach and a positive “can-do” attitude
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Khoa Kỹ Sinh Vật Thăng Long là doanh nghiệp có 100% vốn đầu tư nước ngoài, chuyên sản xuất và kinh doanh thức ăn thuỷ sản; con giống tôm cá; chế phẩm, vật tư nuôi trồng; chế biến xuất khẩu và cho thuê kho lạnh
Năm 2011, Thăng Long sau khi trải qua cuộc cải cách toàn diện: hoán đổi toàn bộ ban lãnh đạo mới, khôi phục lại chất lượng sản phẩm, xây dựng lại thương hiệu, thiết lập lại kênh phân phối. Với chiến lược kinh doanh rõ ràng, chuyên chú nghiên cứu kỹ thuật, tập trung ưu hoá chất lượng, nhân viên phục vụ tận tâm đã giúp Thăng Long tạo dựng được hình ảnh và tầm ảnh hưởng nhất định trên thị trường. Chính vì thế, công suất nhà máy tuy được nâng cao hàng năm, nhưng vẫn đáp ứng không kịp nhu cầu của khách hàng. Năm 2020, sản lượng tiêu thụ thức ăn Thuỷ sản của Thăng Long đã vượt mốc 500.000 tấn/năm, trở thành thương hiệu dẫn đầu trong ngành thức ăn thuỷ sản tại Việt Nam.