Mô tả công việc
• Perform supplier market analysis, category analysis, and supply risk analysis, and develop TCO understanding, as well as the map of how sourcing process and channels work within the locally managed category (At Market), and identify improvements to be targeted,
• Prepare and execute negotiation events seeking best TCO contracts and beneficial commercial agreements with suppliers for the locally managed categories (at Market level)
• Ensure effective contract management follow up activities are in place ( e.g. legal Contracts, purchasing info records, master data, etc).
• Establish relationships with key stakeholders to integrate category plans and outcomes in local budgets and price planning processes as required (for necessary categories)
• Ensure Compliance to Nestlé's business principles, policies, standards and Procurement Policy, Procurement Standardized Model, Nestlé Supplier Code, Best Practices, etc.
• Monitor supplier performances and give the suitable actions to ensure supply & operation
• Other assignments by Line manager, i.e: Prepare monthly KPI dashboard reports / other reports by Line Manager
Yêu cầu công việc
• Has experience in negotiation.
• Has experience in import/export process
• System and software skills
- Good business writing skills
- Communication skills
- Basic problem solving skills
Quyền lợi được hưởng
Competitive welfare regime: 13th and 14th monthly salaries; awarding achievements; bonuses on major
Chăm sóc sức khoẻ
Additional insurance: Accident 24/24; Inpatient insurance (hospitalization and surgery)
Đào tạo
Training Opportunities and Career Path Development
Công ty TNHH Khoa Kỹ Sinh Vật Thăng Long là doanh nghiệp có 100% vốn đầu tư nước ngoài, chuyên sản xuất và kinh doanh thức ăn thuỷ sản; con giống tôm cá; chế phẩm, vật tư nuôi trồng; chế biến xuất khẩu và cho thuê kho lạnh
Năm 2011, Thăng Long sau khi trải qua cuộc cải cách toàn diện: hoán đổi toàn bộ ban lãnh đạo mới, khôi phục lại chất lượng sản phẩm, xây dựng lại thương hiệu, thiết lập lại kênh phân phối. Với chiến lược kinh doanh rõ ràng, chuyên chú nghiên cứu kỹ thuật, tập trung ưu hoá chất lượng, nhân viên phục vụ tận tâm đã giúp Thăng Long tạo dựng được hình ảnh và tầm ảnh hưởng nhất định trên thị trường. Chính vì thế, công suất nhà máy tuy được nâng cao hàng năm, nhưng vẫn đáp ứng không kịp nhu cầu của khách hàng. Năm 2020, sản lượng tiêu thụ thức ăn Thuỷ sản của Thăng Long đã vượt mốc 500.000 tấn/năm, trở thành thương hiệu dẫn đầu trong ngành thức ăn thuỷ sản tại Việt Nam.