Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
We are finding Talent for Merchandise Executive (subcontract) who will be responsible for:
- Ensure & monitor the smooth flow of binding materials to the orders as per the plan.
- Ensure & monitor the smooth production and shipment.
- Ensure the smooth material flow to outside sub-contractors in order to meet the sub contract plan.
- Ensure to prepare all reports related to sub contact process,
- Perform additional duties commensurate with the current role as and when requested by the management.
Yêu Cầu Công Việc
Degree , Supplier chain , Administration , Logistic
3-4 years of experience (handling subcontract operation garment is an advantage). Product knowledge – Swim wear/ Active wear /Sports wear
English communication skills
Negotiation skills : ability to negotiate favorable terms and condition with sub-contractors.
Attention of detail: Legally and operationally sound , Daily production follow up and address to suppliers.
Communication skills: Strong written and verbal communication skills to interact with internal teams and external subcontract teams
Analytical skills: ability to analyze the performance metrics.
SAP knowledge as added advantage of the position.
We offer our employees various benefits such as:
- Healthcare insurance for you and your family (Spouse, children)
- Competitive salary package, benefits and bonus
- Modern and professional working environment
- Training and Developing Career Path System in MAS Holdings will be provided
- Daily shuttle bus provided from Hanoi, Hung Yen, Hai Duong to factory - Competitive salary
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Khoa Kỹ Sinh Vật Thăng Long là doanh nghiệp có 100% vốn đầu tư nước ngoài, chuyên sản xuất và kinh doanh thức ăn thuỷ sản; con giống tôm cá; chế phẩm, vật tư nuôi trồng; chế biến xuất khẩu và cho thuê kho lạnh
Năm 2011, Thăng Long sau khi trải qua cuộc cải cách toàn diện: hoán đổi toàn bộ ban lãnh đạo mới, khôi phục lại chất lượng sản phẩm, xây dựng lại thương hiệu, thiết lập lại kênh phân phối. Với chiến lược kinh doanh rõ ràng, chuyên chú nghiên cứu kỹ thuật, tập trung ưu hoá chất lượng, nhân viên phục vụ tận tâm đã giúp Thăng Long tạo dựng được hình ảnh và tầm ảnh hưởng nhất định trên thị trường. Chính vì thế, công suất nhà máy tuy được nâng cao hàng năm, nhưng vẫn đáp ứng không kịp nhu cầu của khách hàng. Năm 2020, sản lượng tiêu thụ thức ăn Thuỷ sản của Thăng Long đã vượt mốc 500.000 tấn/năm, trở thành thương hiệu dẫn đầu trong ngành thức ăn thuỷ sản tại Việt Nam.