Mô tả công việc
- Issue invoices for all sales (ecommerce platform, Modern trade, other sales channels etc) according to local VAT requirement
- Handle accounts receivable including management and control of trade deductions and collections
- Inventory management and reconciliation
- Get and check input invoices from all vendors
- Support to year-end closing
- Support to work with auditor
- Other internal tasks and adhoc tasks from management
Yêu cầu công việc
- Possess at least Professional Certificate in Accounting and/or any equivalent or higher qualification.
- A minimum of 2 years’ experience in Finance and Accounting position.
- Working experiences in FMCG or retail industry is a strong plus.
- Experience in accounting in ecommerce operations will be an advantage
- Proficient in accounting software (MISA or other local accounting systems)
- Good Microsoft Office skills (especially MS Excel).
- Can speak/read/write English in order to deal with overseas counterparts
Quyền lợi được hưởng
- Salary: 15 - 18 million VND gross (negotiable based on experience and performance).
- Full social insurance during probation.
- Monthly phone allowance: 150,000 VND.
- Laptop provided.
- Join a dynamic, young team in a global company.
- Working hours: Mon-Fri, 9 AM to 6 PM.
- Location: Mapletree Business Centre, District 7.
- Prefer 9x candidate
Công ty TNHH Khoa Kỹ Sinh Vật Thăng Long là doanh nghiệp có 100% vốn đầu tư nước ngoài, chuyên sản xuất và kinh doanh thức ăn thuỷ sản; con giống tôm cá; chế phẩm, vật tư nuôi trồng; chế biến xuất khẩu và cho thuê kho lạnh
Năm 2011, Thăng Long sau khi trải qua cuộc cải cách toàn diện: hoán đổi toàn bộ ban lãnh đạo mới, khôi phục lại chất lượng sản phẩm, xây dựng lại thương hiệu, thiết lập lại kênh phân phối. Với chiến lược kinh doanh rõ ràng, chuyên chú nghiên cứu kỹ thuật, tập trung ưu hoá chất lượng, nhân viên phục vụ tận tâm đã giúp Thăng Long tạo dựng được hình ảnh và tầm ảnh hưởng nhất định trên thị trường. Chính vì thế, công suất nhà máy tuy được nâng cao hàng năm, nhưng vẫn đáp ứng không kịp nhu cầu của khách hàng. Năm 2020, sản lượng tiêu thụ thức ăn Thuỷ sản của Thăng Long đã vượt mốc 500.000 tấn/năm, trở thành thương hiệu dẫn đầu trong ngành thức ăn thuỷ sản tại Việt Nam.