Mô tả công việc
Revenue Management
• Continuous analysis of changing channel distribution models and the impact on consumer booking trends
• Optimizes hotel and corporate pricing strategies through definition and management of BAR levels, stay restrictions and other tactics, which are congruent with demand factors and which are managed through all distribution channels
• Maintain rates which promote integrity and which protect the relationships with long term customers
• Work with Revenue Management Team to determine effective and engaging rate offers (packages) which are then offered into the right customer in the right channel
• Monitors transient, group and tour booking pace in order to determine pricing and availability controls for all reservation distribution sources. Discusses and implements changes in distribution plan accordingly
• Completes all rooms and revenue forecasting to accurately project unconstrained demand
• Ensure that appropriate overrides are in place, special events are accurately loaded in the system
• Determine unconstrained demand and maintains the data within the Demand Analysis strategies, both future and historical
• Work with Director of Sales & Marketing and Sales Team members to encourage strategic selection of the right piece of business, in keeping with brand guidelines
• Track and analyze of competitive set pricing and yield strategies, gaining the ability to predict the comp set reaction to changes in the marketplace
• Plays an active role in the Strategic Planning, Marketing Plan and budgeting processes
• Chairs and prepares materials for the weekly Revenue Management Meetings
• Prepares revenue updates as required
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain
- Opportunities for career advancement, training and development
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period
- Accor employee’s benefits as per Hotel policies
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism/ Hospitality Business Management is preferred.
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience with managerial position.
- English language is essential.
- Strong teamwork, interpersonal and customer service skills.
- Has the ability to trouble shoot.
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to Talent & Culture Department!
Công ty TNHH Khoa Kỹ Sinh Vật Thăng Long là doanh nghiệp có 100% vốn đầu tư nước ngoài, chuyên sản xuất và kinh doanh thức ăn thuỷ sản; con giống tôm cá; chế phẩm, vật tư nuôi trồng; chế biến xuất khẩu và cho thuê kho lạnh
Năm 2011, Thăng Long sau khi trải qua cuộc cải cách toàn diện: hoán đổi toàn bộ ban lãnh đạo mới, khôi phục lại chất lượng sản phẩm, xây dựng lại thương hiệu, thiết lập lại kênh phân phối. Với chiến lược kinh doanh rõ ràng, chuyên chú nghiên cứu kỹ thuật, tập trung ưu hoá chất lượng, nhân viên phục vụ tận tâm đã giúp Thăng Long tạo dựng được hình ảnh và tầm ảnh hưởng nhất định trên thị trường. Chính vì thế, công suất nhà máy tuy được nâng cao hàng năm, nhưng vẫn đáp ứng không kịp nhu cầu của khách hàng. Năm 2020, sản lượng tiêu thụ thức ăn Thuỷ sản của Thăng Long đã vượt mốc 500.000 tấn/năm, trở thành thương hiệu dẫn đầu trong ngành thức ăn thuỷ sản tại Việt Nam.