Yêu cầu công việc
- Education: University Degree with Accounting major.
- At least 2 years of experience in accounting or related positions.
- Ability to communicate clearly and concisely, both orally and in writing (Good communication skill in both Vietnamese and English).
- Knowledge of SAP is a must.
- Knowledge of accounting in foreign company.
- Knowledge of all local tax related matters.
- Effective communication, administrative, and interpersonal skills.
- Work well under high pressure, both in teamwork and independence.
- Have focused, detailed, accurate and disciplined approach to tasks.
- Good time management and organization.
- Self-motivated, growth mindset.
- Ability to communicate effectively both verbally and in writing in English (Prefer TOEIC 550).
AB InBev - Data Protection Policy
Anheuser-Busch InBev Vietnam Brewery Co., Ltd (“AB InBev”) hereby undertakes to use the personal data received from the candidate for the recruitment process at AB InBev. AB InBev shall not provide or disclose personal data to external organizations without prior consent from the candidate.
To Applicants
Once you continue with the application process, this indicates that you hereby give your consent to AB InBev for processing the personal data that you are providing AB InBev.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Công ty TNHH Khoa Kỹ Sinh Vật Thăng Long là doanh nghiệp có 100% vốn đầu tư nước ngoài, chuyên sản xuất và kinh doanh thức ăn thuỷ sản; con giống tôm cá; chế phẩm, vật tư nuôi trồng; chế biến xuất khẩu và cho thuê kho lạnh
Năm 2011, Thăng Long sau khi trải qua cuộc cải cách toàn diện: hoán đổi toàn bộ ban lãnh đạo mới, khôi phục lại chất lượng sản phẩm, xây dựng lại thương hiệu, thiết lập lại kênh phân phối. Với chiến lược kinh doanh rõ ràng, chuyên chú nghiên cứu kỹ thuật, tập trung ưu hoá chất lượng, nhân viên phục vụ tận tâm đã giúp Thăng Long tạo dựng được hình ảnh và tầm ảnh hưởng nhất định trên thị trường. Chính vì thế, công suất nhà máy tuy được nâng cao hàng năm, nhưng vẫn đáp ứng không kịp nhu cầu của khách hàng. Năm 2020, sản lượng tiêu thụ thức ăn Thuỷ sản của Thăng Long đã vượt mốc 500.000 tấn/năm, trở thành thương hiệu dẫn đầu trong ngành thức ăn thuỷ sản tại Việt Nam.