Responsibilities
Function: COORDINATION
- Coordinate with the Expansion department for new project surveys and legal document provision.
- Participate in technical meetings with the Expansion team and Lessor during lease negotiations.
- Supervise projects, consultants, and oversee surveying and testing activities.
- Act as a manager and coordinator with consultants during project execution phases.
- Gather information and collaborate with other departments to complete projects efficiently.
Function: DESIGN VERIFICATION AND CHECKING
- Organize and verify/check technical documents; consult with contractors during the design phase.
- Review and verify designs and execution drawings.
- Handle design modifications by coordinating with other departments, consultants, and contractors.
Function: ORGANIZATION AND MANAGEMENT
- Develop master project schedules and tender plans.
- Verify and assess contractors' tender documents, focusing on quality, progress, and quantity for the QS team.
- Organize site meetings weekly and monthly.
- Oversee contract acceptance, payment, and liquidation processes.
- Collaborate with departments to resolve issues, ensuring close coordination and project handover to Property.
Function: MANAGEMENT
- Manage quality, quantity, progress, and construction expenses, ensuring safety and hygiene.
- Inspect and certify material and work quality.
- Ensure all technical and infrastructure conditions are ready for Grand Openings.
- Organize and execute extension or renovation projects as directed.
For Existing Stores: MANAGEMENT AND SUPERVISION (via Consultant or Directly)
- Address technical issues promptly.
- Work with the design team to complete tender documents for equipment installation and renovation projects.
- Directly verify contractors' work execution.
Other tasks as assigned by superiors.
Qualifications
- Education: University degree in technology with emphasis on construction, architecture or related majors
- Experience: At least 7 years' experience at a management level in construction projects
- Language: : Fluency in English & Vietnamese ( listening, speaking, writing, reading)
- Office skills: Excellent at: Ms project, Excel, Word, Autocad …
- Attitude: evaluate during the interview
Công ty TNHH Kinh Doanh Thương mại Hải Linh tiền thân là VLXD Hải Linh đã tham gia vào kinh doanh thiết bị vệ sinh từ đầu những năm 2000. Cùng với sự phát triển của Đất Nước ta đặc biệt là ngành xây dựng, thông tin và đời sống xã hội ngày càng nâng cao, Công Ty đã có những mốc phát triển quan trọng: Công ty TNHH Kinh doanh Thương mại Hải Linh thành lập vào năm 2007, là đơn vị hàng đầu chuyên kinh doanh phân phối gạch ốp lát, thiết bị vệ sinh cao cấp, thiết bị nhà bếp, đồ gia dụng cho công trình, dự án, nhà ở dân dụng. Bằng việc cung cấp các sản phẩm chính hãng, chất lượng cao, Hải Linh là tất cả những gì bạn cần để “Nâng tầm giá trị cho ngôi nhà Việt”.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát
- Team Building
- Các hoạt động vui chơi trong nội bộ công ty: Sinh nhật theo quý, Family day, Halloween, Giáng sinh
Lịch sử thành lập
- Ngày 14/05/2007,Thành lập Công ty TNHH xuất nhập khẩu tổng hợp Hải Linh. Trụ sở số 68 T12 thị trấn Cầu Diễn, Từ Liêm, Hà Nội.
- Năm 2014, Công ty Hải Linh được cấp chứng chỉ "Tín nhiệm quốc gia", Website Hải Linh đạt giải thưởng: Thương hiệu sản phẩm dịch vụ hàng đầu Việt Nam. Nằm trong top 10 đại lý phân phối sản phẩm thiết bị vệ sinh tiêu biểu có doanh thu tăng trưởng ấn tượng liên tục trong nhiều năm.
- Năm 2015, Đổi tên công ty Hải Linh. Đổi tên công ty thành: Công ty TNHH Kinh doanh thương mại Hải Linh
- Năm 2017, 10 năm một chặng đường, Khai trương showroom Hải Linh
- Năm 201, Khai trương showroom Hải Linh 2
- Năm 2019, Khai trương showroom Hải Linh 3
- Năm 2020, Hệ thống 3 showroom lớn tại Hà Nội, Ra mắt website thương mại điện tử HAILINH.VN, Ra mắt dòng sản phẩm Belli
Mission
Nâng tầm giá trị cuộc sống Việt