Intro
SotaTek is a part of Sota Holdings, a global Software Development as a Service (SDaaS) & IT Consulting group with 8 international offices in Vietnam, the US, Australia, Japan & Korea. We deliver sustainable Software Development, including Web/App, Blockchain, AI & Machine Learning, Odoo ERP with success guaranteed.
SotaTek stands for “State-of-the-art Technology”. We offer dynamic tech experts with strong determination, enthusiasm and commitment in providing the most hi-tech IT services, with the ultimate goal to digitally transform and skyrocket Client’s business.
During 8+ years of development, we have gathered over 800 talented IT consultants and developers who share deep expertise to successfully provided full-cycle IT services to our Clients from 25+ nations worldwide, with 500+ projects in various industries, such as Finance, Health Care, Retail, Real Estate, Education, Media & Entertainment.
Our global Clients mainly from NA, EU, UK, ANZ, and Asia.
Job description
+ Perform day-to-day project management activities;
+ Attend meetings with clients’ project team for project planning, requirement discussion, design review, testing, issue resolution, etc;
+ Act as a contact point to respond to clients on UAT Deployment and UAT defect resolution;
+ Coordinate and manage UAT defect resolution;
+ Assist director as an overall tech designer to define the system specification document and UI mockup, discuss and confirm with the client;
+ Assist clients to communicate the design to development team and assign tasks to developers and track the progress;
+ Plan and perform QA testing (with assistance from tester)
+ Prepare QA report (with assistance from the tester);
+ Prepare deployment document to be released to the client;
Compensation & Benefits
+ Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
+ Work performance review 2 times/ year (in April and October);
+ Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
+ Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
+ 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
+ Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
+ Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
+ Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
+ Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
+ Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
+ Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Requirement
Must have
+ Experienced as project lead or project manager in business application development projects for enterprise customers;
+ Familiar with software development life cycle and methodologies, familiar with general project deliverables required, e.g. project plan document, system specification document, UI mockups, test reports, test cases, deployment document, etc;
+ Strong communication skills with client and internal teams;
+ Able to manage stakeholder’s expectations;
+ Good management skills and leadership skills;
Nice to have
+ Working experience in IT consulting firms before (such as Accenture, IBM, TCS, InfoSys, etc;
+ Technical experience and skill sets in Php, .Net and Angular, SQL Server;
Công ty TNHH Kinh Doanh Thương mại Hải Linh tiền thân là VLXD Hải Linh đã tham gia vào kinh doanh thiết bị vệ sinh từ đầu những năm 2000. Cùng với sự phát triển của Đất Nước ta đặc biệt là ngành xây dựng, thông tin và đời sống xã hội ngày càng nâng cao, Công Ty đã có những mốc phát triển quan trọng: Công ty TNHH Kinh doanh Thương mại Hải Linh thành lập vào năm 2007, là đơn vị hàng đầu chuyên kinh doanh phân phối gạch ốp lát, thiết bị vệ sinh cao cấp, thiết bị nhà bếp, đồ gia dụng cho công trình, dự án, nhà ở dân dụng. Bằng việc cung cấp các sản phẩm chính hãng, chất lượng cao, Hải Linh là tất cả những gì bạn cần để “Nâng tầm giá trị cho ngôi nhà Việt”.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát
- Team Building
- Các hoạt động vui chơi trong nội bộ công ty: Sinh nhật theo quý, Family day, Halloween, Giáng sinh
Lịch sử thành lập
- Ngày 14/05/2007,Thành lập Công ty TNHH xuất nhập khẩu tổng hợp Hải Linh. Trụ sở số 68 T12 thị trấn Cầu Diễn, Từ Liêm, Hà Nội.
- Năm 2014, Công ty Hải Linh được cấp chứng chỉ "Tín nhiệm quốc gia", Website Hải Linh đạt giải thưởng: Thương hiệu sản phẩm dịch vụ hàng đầu Việt Nam. Nằm trong top 10 đại lý phân phối sản phẩm thiết bị vệ sinh tiêu biểu có doanh thu tăng trưởng ấn tượng liên tục trong nhiều năm.
- Năm 2015, Đổi tên công ty Hải Linh. Đổi tên công ty thành: Công ty TNHH Kinh doanh thương mại Hải Linh
- Năm 2017, 10 năm một chặng đường, Khai trương showroom Hải Linh
- Năm 201, Khai trương showroom Hải Linh 2
- Năm 2019, Khai trương showroom Hải Linh 3
- Năm 2020, Hệ thống 3 showroom lớn tại Hà Nội, Ra mắt website thương mại điện tử HAILINH.VN, Ra mắt dòng sản phẩm Belli
Mission
Nâng tầm giá trị cuộc sống Việt