Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH MAAZI VIETNAM thành lập ngày 08-01-2018 có mã số thuế là 0108120990 hiện đang đăng ký kinh doanh tại địa chỉ Nhà số 7A, ngõ 40, đường Xuân Diệu, Phường Quảng An, Quận Tây Hồ, Thành phố Hà Nội. Ngành nghề chính: Nhà hàng và các dịch vụ ăn uống phục vụ lưu động CÔNG TY TNHH MAAZI VIETNAM hoạt động trong lĩnh vực, luôn phấn đấu cung cấp các sản phẩm, dịch vụ chất lượng nhằm đáp ứng những yêu cầu ngày càng cao của Quý khách. Để góp phần quan trọng vào sự phát triển trong tương lai, chúng tôi luôn tìm kiếm về những thành viên năng động , tràn đầy nhiệt huyết gia nhập và cùng chúng tôi đưa công ty phát triển mạnh mẽ hơn nữa. Đến với công ty bạn sẽ được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, năng động. Công ty luôn chú trọng quyền lợi và chế độ đãi ngộ hấp dẫn, luôn tạo cơ hội học hỏi và thăng tiến cao cho nhân viên