Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Serve as the primary point of contact for customers, providing timely and professional responses to inquiries and concerns.
Foster and maintain strong customer relationships to enhance satisfaction, loyalty, and retention.
Address and resolve customer complaints efficiently, ensuring satisfaction and escalation when necessary
Collaborate with internal teams to ensure seamless delivery of products or services to meet customer expectations
Collect, analyze, and report customer feedback to support service improvement and decision-making.
Educate customers about products, services, and promotions, and participate in initiatives to enhance engagement and trust
Yêu Cầu Công Việc
Degree in Business Administration, Communication, or a related field
Worked in related field
Strong communication and interpersonal skills.
Excellent problem-solving and decision-making abilities.
Proficient in customer relationship management (CRM) software.
Ability to handle challenging situations with empathy and professionalism.
Strong organizational and multitasking skills.Able to work with needed supply for media execution (talent, equipment vendor…)
Customer-focused mindset.
Willingness to work flexible hours when required
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Mhm Việt Nam là một công ty quảng cáo Online chuyên biệt dành cho ngành Ô Tô Với thế mạnh là 10 năm kinh nghiệm làm việc trong ngành Ô Tô ở vai trò quản lý cũng như 5 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Digital Marketing, chúng tôi sẽ đảm bảo bạn sẽ có một chiến dịch quảng cáo tối ưu cho ngành Ô Tô và tối ưu lượt chuyển đổi từ khách quảng cáo thành khách đặt mua xe. Chiến lược quảng cáo đa dạng nền tảng sẽ giúp các tư vấn bán hàng phát triển doanh số bán xe vượt bậc.