Việc làm ekino

Cập nhật 29/08/2024 12:23
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN EKINO VIETNAM
It Desktop Support
ekino
4.0
32 đánh giá 14 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Mô tả công việc

- Researches, resolves, and responds to complex questions received via telephone calls or escalations, and provides support on services following current standards. Follows up with the user to ensure the problem is resolved satisfactorily.- Acquires and maintains knowledge of relevant product offerings, current support policies, and methods of support delivery, to provide technically accurate solutions to users.- Develops and provides technical coaching and mentoring to other desktop services staff and company associates.- May act as product liaison for major products, working with other areas of IT, other departments, and third-party vendors to solve technical issues as needed.- Installs new or upgraded hardware/software as assigned via service requests. Coordinates installation with the user and follows up to ensure customer satisfaction.- Must be able to manually lift to thirty (30) pounds when moving and repositioning personal computers and ancillary equipment.- Provide accurate and timely logging of customer incidents and tasks to meet agreed-upon service levels.- Demonstrate initiative and act independently to resolve problems.- Participate as a member of the rotating IT on-call team that provides 24-hour support to internal customers. Not all sites require on-call participation.- Participate in team projects as requested.- Management of onsite AV Technical Management, including configuration & installation of AV devices.- Perform routine testing and problem diagnosis for projectors, microphones, speakers, amplifiers & LCD/Plasma Displays.- Perform preventative maintenance to resolve the problem or identify resolution to the appropriate vendor or manufacturer.- Coordinate with AV equipment OEMs for resolution/workarounds, when required.- Assist with company meetings/functions that require the use of AV infrastructure (audio, video conferencing, webcasting, visual display or projection, and control system (AMX, Crestron) operations.- Interact with client Customer Help Desk ticketing system to respond to end-user requests.- Coordinates with client staff to determine AV basic infrastructure requirements for any new conference room or media design.- Setup and breakdown of all onsite meetings.- Daily system testing to ensure equipment and room functionality.- Responsible for escalating all "next level" break-fix issues to their manager for resolution.- Perform remote testing for local and regional offices.- Ensure all AVS spaces are presentable for use.- Polycom AV equipment management and configuration.- Videoconferencing experience including operation, call set-up, and equipment.- Establishing and testing of individual and group VC sessions, i.e. meeting support, including consultation of users on the best possible connection type.

Yêu cầu công việc

- Minimum of 2 years of technical experience in providing Deskside Support- PC hardware repair (Dell/HP), Windows system support, OS X Support- Software installation/troubleshooting- Performing Tech Refresh- Mobile device support (iOS/iPhone/iPads) - excluding warranty hardware repair

Quyền lợi được hưởng

- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, số 184 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công TY TNHH Một Thành Viên EKINO VIETNAM, công ty CNTT của Pháp chuyên cung cấp các giải pháp kỹ thuật số xuất sắc, là một công ty của Pháp chuyên về Conception, Design, Development và Maintenance các giải pháp kỹ thuật số: Nền tảng kỹ thuật số, website, các ứng dụng di động.

Ekino xây dựng các giải pháp sáng tạo với công nghệ mở. Các giải pháp của chúng tôi được tích hợp với các hệ thống kế thừa (thương mại điện tử, thanh toán, CRM, ...) và hỗ trợ các nhà quản lý kinh doanh và kỹ thuật số đạt được các mục tiêu mà họ đã đề ra.

Vào năm 2013 tại Việt Nam, Ekino đã thành lập một nhóm nghiên cứu tại Việt Nam để mở rộng khả năng mình.
Vào năm 2016, văn phòng ở Pháp của chúng tôi được công nhận là một trong những nơi làm việc tốt nhất (Greatest Place to Work), đây là một nguồn cảm hứng tuyệt vời cho team Việt Nam tiếp tục phát triển mạnh mẽ bằng niềm đam mê, sự nhiệt huyết và hợp tác của họ.

Những nghề phổ biến tại ekino

Bạn làm việc tại ekino? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ekino

ekino

Click để đánh giá