Chi tiết công việc
- Receive the support requests directly from internal users and provide the support to them.
- Setup, install, configure, troubleshooting and ongoing usability of user computers.
- Analyze the issues, propose solutions, and implement them. Main areas of support include servers, PCs, LAN, WAN, Wireless, printers, scanners, projectors, fixed telephones, VOIP and other IT devices.
- Maintain/Backup/Upgrade IT infrastructure and user stations following request from Regional IT team.
- Complete other technical tasks assigned by the Management.
- Implement IT compliance from Global and Regional guidelines.
- Manage IT company assets.
- Coordinate device procurement processes, including vendor liaison, proposal preparation, manager approvals, order placement, quality assurance, and documentation.
- Bachelor’s degree with a major in Networking and IT Systems
- Minimum 1 year of experience working with networks and IT helpdesk
- Linux system
- Mac OS system
- Windows system
- Good English in writing and speaking
- Good problem-solving and customer-oriented mindset
- Knowledge of LAN topologies and architectures
- High ownership working environment: You will take full responsibility and control of your missions contributing to the team's success.
- Annual performance review & bonus: recognize your efforts and identify development/ improvement needs.
- Clear career path: define your career development with long-term vision.
- Be secured in your mind with employee’s care: private healthcare insurance package, medical check-up, support allowance...
- Great-place-to-work activities (company trip, sport clubs...): enhance teamwork spirit and facilitate your work-life harmony.
Tek Expert là một doanh nghiệp lớn mạnh, thành công và có giá trị cao nhờ có đội ngũ nhân viên thông minh, ham học hỏi, luôn coi sự hài lòng của khách hàng và kết quả làm việc là mục tiêu theo đuổi. Chúng tôi luôn tìm kiếm những con người cùng chí hướng muốn tạo nên điều khác biệt. Với lượng khách hàng trên toàn thế giới, chúng tôi tự hào được khách hàng công nhận những cam kết trong việc cung cấp chuyên môn kỹ thuật và dịch vụ chăm sóc khách hàng vượt trội. Có thể câu nói con người là tài sản lớn nhất của doanh nghiệp đã trở nên sáo mòn nhưng ở Tek Expert chúng tôi hoàn toàn tin tưởng vào điều đó.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
Đó là lý do doanh nghiệp chúng tôi được xây dựng trên các mối quan hệ lâu bền, tin cậy và sự cam kết chất lượng vượt trội trong mọi dịch vụ chúng tôi cung cấp.