Mô tả công việc
Budget Management: Build and manage the Marketing budget effectively.
Market Analysis: Monitor competitors and consumer trends.
Campaign Implementation: Develop and execute effective Marketing campaigns across both online and offline channels.
Performance Evaluation: Analyze and optimize Marketing activities for better results.
Team Management: Assign tasks, supervise performance, and train staff.
Team Spirit Development: Foster collaboration and skill development among team members.
Cross-Department Coordination: Ensure cohesive implementation of Marketing strategies with other departments.
Regular Reporting: Assess Marketing effectiveness and propose improvements.
Event Participation: Represent the company at relevant Marketing conferences and exhibitions.
Budget Management: Build and manage the Marketing budget effectively.
Market Analysis: Monitor competitors and consumer trends.
Campaign Implementation: Develop and execute effective Marketing campaigns across both online and offline channels.
Performance Evaluation: Analyze and optimize Marketing activities for better results.
Team Management: Assign tasks, supervise performance, and train staff.
Team Spirit Development: Foster collaboration and skill development among team members.
Cross-Department Coordination: Ensure cohesive implementation of Marketing strategies with other departments.
Regular Reporting: Assess Marketing effectiveness and propose improvements.
Event Participation: Represent the company at relevant Marketing conferences and exhibitions.
Yêu cầu công việc
Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields.
Minimum of 5 years of experience in marketing; preference will be given to candidates with experience in the apparel industry.
In-depth knowledge of Marketing, Digital Marketing, SEO, Branding, PR, and Social Media Marketing.
Strong planning, organizational, and management skills.
Excellent communication, presentation, negotiation, and teamwork abilities.
Effective analytical and problem-solving skills.
High sense of responsibility, dynamism, creativity, and enthusiasm for work.
Proficient in Marketing software and data analysis tools.
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Tex Corp, bắt đầu cuộc hành trình của mình vào năm 1987, bằng việc xây dựng một nhà máy sản xuất ở Ấn Độ để làm dây kéo nylon , và dần dần mở rộng phạm vi sản phẩm của mình để sản xuất tất cả các loại dây kéo.
Các nhãn hiệu hàng đầu thế giới đã chấp thuận dây kéo của chúng tôi dựa trên chứng nhận chất lượng, thời gian giao hàng nhanh chóng, hệ thống phân phối mạnh, tiêu chuẩn dịch vụ và khả năng đáp ứng việc tuân thủ các quy định nghiêm ngặt tại Mỹ và Châu Âu. Tex hiện đang vận hành và sở hữu 3 nhà máy ở Dhka (Bangladesh), Gurgaon (Ấn Độ) và Roorkee (Ấn Độ).
Hệ thống quản lý chất lượng của chúng tôi được chứng nhận theo tiêu chuẩn ISO 9001-2008 do BVQI cấp. Sản phẩm của chúng tôi là sản phẩm thân thiện với môi trường và có xác nhận của Oeko Tex, và tuân thủ các yêu cầu hiện tại của đạo luật CPSIA và REACH, tuân thủ không sử dụng khoáng sản ở lãnh thổ có xung đột. Chúng tôi cung cấp phương thức làm dây kéo với việc giao hàng nhanh chóng, và cung cấp số lượng lớn nhiều mẫu mã đa dạng ở Ấn Độ, Bangladesh, Pakistan, Sri Landka, Indonesia và Việt Nam.