- Develop and execute country marketing plans for both customers and drivers through integrated marketing campaigns, promotions and strategic partnerships.
- Manage marketing budgets for all local initiatives to achieve revenue targets and company objectives
- Analyze both internal and external data to identify customer segments, suggest effective value propositions and act responsively.
- Responsible to drive full funnel customer adoption curve – leads, acquisition, retention and brand loyalty
- Manage a designer as part of a 2-person marketing team
- Collaborate with the regional growth team to drive objective-based performance
- Collaborate with the regional brand team to create meaningful content for deeper engagement and effective conversion.
- Work with product, sales and ops teams on all strategic partnerships, events and exhibitions
- Maintain a distinctive tone of voice for the GoGoX brand that will resonate with our target audience
- Bachelor’s degree preferably in Marketing, Business Administration or Advertising.
- 5 to 7 years of B2B marketing experience
- Strong experience in lead generation through both online and offline channels for targeted customers segments
- Prior experience in event management would be a plus
- Excellent communicator and creative thinker, with an ability to use data to inform decisions
- Ability to operate and self-motivate independently
- Comfortable to navigate effectively and efficiently in ambiguous situations
- Strong knowledge of the local market, across all media channels.
- Capable of both integrated brand and tactical ideas
- Capable of both strategic planning and execution.
- Good organisation and planning skills
- Impeccable attention to details
- Strong commercial sense and business acumen
- Fluent in both Vietnamese and English
Tex Corp, bắt đầu cuộc hành trình của mình vào năm 1987, bằng việc xây dựng một nhà máy sản xuất ở Ấn Độ để làm dây kéo nylon , và dần dần mở rộng phạm vi sản phẩm của mình để sản xuất tất cả các loại dây kéo.
Các nhãn hiệu hàng đầu thế giới đã chấp thuận dây kéo của chúng tôi dựa trên chứng nhận chất lượng, thời gian giao hàng nhanh chóng, hệ thống phân phối mạnh, tiêu chuẩn dịch vụ và khả năng đáp ứng việc tuân thủ các quy định nghiêm ngặt tại Mỹ và Châu Âu. Tex hiện đang vận hành và sở hữu 3 nhà máy ở Dhka (Bangladesh), Gurgaon (Ấn Độ) và Roorkee (Ấn Độ).
Hệ thống quản lý chất lượng của chúng tôi được chứng nhận theo tiêu chuẩn ISO 9001-2008 do BVQI cấp. Sản phẩm của chúng tôi là sản phẩm thân thiện với môi trường và có xác nhận của Oeko Tex, và tuân thủ các yêu cầu hiện tại của đạo luật CPSIA và REACH, tuân thủ không sử dụng khoáng sản ở lãnh thổ có xung đột. Chúng tôi cung cấp phương thức làm dây kéo với việc giao hàng nhanh chóng, và cung cấp số lượng lớn nhiều mẫu mã đa dạng ở Ấn Độ, Bangladesh, Pakistan, Sri Landka, Indonesia và Việt Nam.