Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Be responsible for annual Marketing plan (developing & implementing) including initiatives of PR/Media, Advertising, Event, CRM, Digital which have to be in line with global strategy, local marketing KPIs & timeline within assigned budgets.
· Develop competitive client treatment strategy including clienteling, gifting, event, activity for different target group of clients: new, existing, prospective…
· Manage to build 360 degrees campaign launch for new collections.
· Build & nurture professional & strong working relationships with both internal and external parties.
· Explore further possibilities in order to enhance brand’s visibility through different channels.
· Track, monitor & evaluate the effectiveness of all the Marketing activities & invested channels.
· Play as an internal key contact point to update, share and engage different teams with brands the same way we build love and trust in our media partners & targeted clients.
Yêu Cầu Công Việc
1. Qualification:
· Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.
2. Knowledge:
· Knowledge of Luxury fashion is a plus.
3. Experience:
· At least 3 years of experience working in marketing role.
· Experienced of creating and implementing plans, setting budgets & strong follow-ups.
4. Skills/Competencies:
· Fluent in spoken & written English.
· Good sense of story-telling & presentation skills and have strong client-centric mindset.
· Proven ability to cultivate and sustain professional working relationships with different parties (both internal & external).
· Proven track record of delivering results in ambiguous situations & ability to self-manage and prioritize work to deliver on key goals.
· A big plus if you are a responsive, agile, detail-oriented, well-organized & teamwork player.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tex Corp, bắt đầu cuộc hành trình của mình vào năm 1987, bằng việc xây dựng một nhà máy sản xuất ở Ấn Độ để làm dây kéo nylon , và dần dần mở rộng phạm vi sản phẩm của mình để sản xuất tất cả các loại dây kéo.
Các nhãn hiệu hàng đầu thế giới đã chấp thuận dây kéo của chúng tôi dựa trên chứng nhận chất lượng, thời gian giao hàng nhanh chóng, hệ thống phân phối mạnh, tiêu chuẩn dịch vụ và khả năng đáp ứng việc tuân thủ các quy định nghiêm ngặt tại Mỹ và Châu Âu. Tex hiện đang vận hành và sở hữu 3 nhà máy ở Dhka (Bangladesh), Gurgaon (Ấn Độ) và Roorkee (Ấn Độ).
Hệ thống quản lý chất lượng của chúng tôi được chứng nhận theo tiêu chuẩn ISO 9001-2008 do BVQI cấp. Sản phẩm của chúng tôi là sản phẩm thân thiện với môi trường và có xác nhận của Oeko Tex, và tuân thủ các yêu cầu hiện tại của đạo luật CPSIA và REACH, tuân thủ không sử dụng khoáng sản ở lãnh thổ có xung đột. Chúng tôi cung cấp phương thức làm dây kéo với việc giao hàng nhanh chóng, và cung cấp số lượng lớn nhiều mẫu mã đa dạng ở Ấn Độ, Bangladesh, Pakistan, Sri Landka, Indonesia và Việt Nam.