Mô tả công việc
About The Job:
Our Merchandising Executive will play a pivotal role in managing and coordinating customer orders, serving as the primary liaison between clients and internal departments. This role involves handling customer inquiries, understanding client needs, and ensuring seamless order execution while fostering strong client relationships.
What You’ll Do:
· Customer Inquiry Management
o Receive, process, and provide necessary information to fulfill customer inquiries
o Accurately identify client needs and product requirements relating to technical specifications, quality standards, delivery expectations, cost parameters, and more.
o Assess internal capabilities, such as product technical feasibility, production capacity, quality standards, to determine if orders can be fulfilled to customer specifications
· Order Coordination and Execution
o Construct and coordinate comprehensive order execution plan, clearly identifying necessary milestones, timelines, and people-in-charge to fulfill customer orders
o Collaborate closely with internal departments such as Research & Development, Planning, Production, and Quality Assurance, to ensure customer requirements and delivery timelines are met
o Communicate promptly and transparently with customers to provide updates on progress, address any potential issues proactively, and maintain positive relationships
· Customer Demand Analysis
o Collect, consolidate, and maintain an overview of order details, ensuring alignment between customers’ requirements and factory resources and capabilities
o Collect and analyze customer data to identify trends and provide actionable insights that can inform strategic decisions, helping shape the company’s strategy to better meet customer needs and respond to changing demand patterns
Yêu cầu công việc
This role requires strong organizational, analytical, and communication skills, as well as a deep understanding of both customer needs and internal production capabilities. The ability to coordinate across departments and maintain a customer-focused approach is crucial to ensure timely and satisfactory order fulfillment.
- Bachelors’ degree
- 0-3 years of work experience
- Excellent written and oral communication skills in English and Chinese
- Outstanding academic performance and strong record of extracurricular activity
- Strong analytical, problem-solving skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Positive attitude and a willingness to learn
Quyền lợi được hưởng
- Saturdays off
- Competive salary
- 13th salary
- Laptop provided
- Transportation from HCM, Binh Duong, Bien Hoa to the plant
Công Ty TNHH MTV Đào Tạo Kỹ Thuật Và TM Hai Bốn Giờ thành lập năm 2007, là đơn vị chuyên cung cấp dịch vụ:
+ Sửa chữa điện thoại, máy tính,..
+ Đào tạo: sữa chữa điện thoại, máy tính,..
- Luôn dạy nghề với phương châm: “Chân thành, tận tụy. Muốn truyền nghề trước tiên phải hành nghề”, kết hợp với phương pháp tư duy đột phá trong giảng dạy, rèn luyện kỹ năng: luôn luôn đổi mới trong suy nghĩ, không ngừng phấn đấu – được đào tạo liên tục chuyên môn… lấy sự thỏa mãn nhu cầu của học viên là thước đo chất lượng, luôn định hướng đúng đắn về thực trạng của ngành học cho học viên.
- Hiện tại, Phòng đào tạo nghề kỹ thuật cao là một tập thể vững mạnh với đầy các cấp quản lý, các Trưởng khoa – Trưởng bộ môn chịu trách nhiệm quản lý và trực tiếp giảng dạy. Bên cạnh đó, nhằm tích hợp và nâng cao kinh nghiệm sửa chữa cho học viên, chúng tôi còn có rất nhiều Giảng viên thỉnh giảng với các chuyên đề riêng biệt. Tất cả đã tạo nên một chất lượng đào tạo tuyệt vời chỉ có tại 24h. Chúng tôi tự hào là đơn vị đào tạo có đội ngũ giảng viên Giỏi – Giàu kinh nghiệm và Số lượng nhiều nhất trong tất cả các trung tâm đào tạo nghề Sửa chữa điện thoại và Laptop tại Việt Nam