- Operational monitoring: play the key role in tracking and monitoring KPI, identify any issues or bottlenecks and take appropriate actions to resolve them.
- Process improvement: work on building and optimizing operational processes to improve efficiency and productivity. This involves tracking and analyzing data, conducting time studies, identifying areas for improvement, and going along with the Operations team to implement process changes or automation solutions.
- Training and development: help train and develop employees in various operational tasks: equipment operation, sorting techniques, layouts, formula, material, usage and guidance, safety protocols and quality control.
- Troubleshooting and issue resolution: collaborate with Operation team, technician, expert and business supporting team to investigate the root cause and identify solutions, and implement corrective actions
- Data analysis and Reporting: collect and analyze operational data, visualize the reports, provide insights and make data-driven recommendations.
- Coordination and Communication: act as a liaison between different functions within Sorting centers and SPX, ensuring information and compliance are well-understood and aligned
- Equipment planning and supply: create monthly, quarterly and yearly plan of tools, equipment, materials and stationery; continuously measure and monitor the quota, fulfill the needs of the operation team and save cost.
- In charge of reconciliation and loss control.
- Handle projects or ad-hoc tasks as assigned by the upper management.
- Location: Cu Chi, Binh Duong
- Having at least 2 years of experience in logistic operations or equivalent
- Strong leadership skills and at least 2 years of experience in managing a team
- Good at communication (verbal, written and presentation) and problem solving
- Good at analytical skills and technical skills (familiarity with computer systems, tracking software, and sorting equipment)
- Having growth mindset and good at change management
- Shift working base (if required)
Ngày 9/5/2018, Công ty cổ phần Hyundai Thành Công Việt Nam và Công ty Cổ phần Ô tô Sông Hàn đã chính thức khai trương đại lý Hyundai Sơn Trà. Đây là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, đạt tiêu chuẩn 3S toàn cầu mới của Tập đoàn Hyundai Motor.
Là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, là đại lý thứ 47 trên toàn quốc và đại lý thứ 2 tại thị trường Đà Nẵng, Công ty TNHH MTV Ô tô Sơn Trà đạt tiêu chuẩn GDSI với bộ nhận diện toàn cầu mới nhất của Tập đoàn Hyundai Motor. Tiêu chuẩn GDSI với hệ thống nhận diện mới, giúp khách hàng có những trải nghiệm đẳng cấp, tiện nghi khi sử dụng sản phẩm và dịch vụ tại Hyundai, với ý tưởng thiết kế mới “E Motion Park” bao gồm từ mặt mái, cột nhận diện, cửa ra vào đến không gian xanh và nội thất hoàn toàn mới.
Hyundai Sơn Trà tọa lạc tại cửa ngõ phía nam của thành phố Đà Nẵng, tại khu vực có nhiều các đại lý của các hãng Ôtô khác, Hyundai Sơn Trà có nhiều lợi thế trong việc giới thiệu, cung cấp sản phẩm dịch vụ sửa chữa cho người dân thành phố ở khu vực phía nam Đà Nẵng và Quảng Nam, cũng như đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn dịch vụ hàng đầu của Hyundai Toàn Cầu với khu trưng bày sản phẩm, khu bảo dưỡng xe, chăm sóc khách hàng theo quy trình hiện đại.