FGC Thương hiệu trà Cozy

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
Thực phẩm & Đồ uống
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại FGC Thương hiệu trà Cozy

Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông

Việc làm FGC Thương hiệu trà Cozy

Cập nhật 23/12/2024 23:40
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MTV THẾ HỆ MỚI
Brand Manager / Product Manager (OTC)
FGC Thương hiệu trà Cozy
12 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The Brand Manager/ Product Manager acts as an overall champion for assigned brands, ensuring alignment with the company’s objectives and strategy. Responsible for managing the entire product line life cycle from strategic planning to tactical activities. This includes developing new products and line extensions, defining brand vision, creating strategic plans, developing marketing plans, managing budgets, and working closely with internal and external parties to achieve goals.

  • Work with the OTC Marketing Director to determine long-term directions and strategies for assigned brands.
  • Define brand vision, positioning statements, and create strategies to support the vision.
  • Develop strong marketing plans to achieve sales, profit, and marketing objectives.
  • Execute marketing programs flawlessly and timely; monitor and evaluate program results against planned objectives, and recommend and implement contingency plans as needed.
  • Develop advertising, media, and project briefs; work closely with agencies to create and improve advertising campaigns and marketing communications.
  • Maintain in-depth knowledge of key business data and apply an understanding of relevant internal and external data trends to the planning process.
  • Manage and monitor the brand’s P&L and A&P budget to prevent over/under spending; understand how brand profitability impacts category and total company portfolio, and provide input and recommendations for brand productivity and P&L improvements.
  • Lead and manage new product development, working closely with key enablers to ensure timely and feasible product launches.
  • Collaborate with Market & Customer Intelligence (MCI) to conduct market research for product development, specify necessary research, and visit customers and consumers to determine needs and desires.
  • Work closely with Demand Planners to develop product forecasts and monitor inventory and supply levels to ensure forecast accuracy; negotiate and align forecast targets with Trade Marketing.
  • Establish and build strong relationships with key opinion leaders, medical associations, and target customers across relevant therapeutic sectors.
  • Plan and conduct Continuing Medical Education (CME) Programs.
  • Provide sales teams and medical representatives with necessary support, including promotional materials and product training.
  • Develop promotional and communication materials that comply with regulatory, legal, and medical guidelines.
  • Conduct regular field visits to understand the current business state and generate new insights for strategies and programs to achieve company goals.

Yêu Cầu Công Việc

Professional Background

  • Degree in Phamarcy, Business or Marketing with at least 4-5 years relevant work experience in Marketing and Product Management capacity.

Competency Requirements

  • Strong foresight and forward planning.
  • Organizational skills with the ability to multi-task.
  • Results-oriented with determination to get things done.
  • Ability to translate insights into actionable strategies.
  • Strong potential in strategy development and leadership.
  • Proven track record in product marketing within the pharmaceutical sector.
  • Detail-oriented with strong project management, analytical, problem-solving, communication, and interpersonal skills.
  • Proficient in Windows-based software.
  • Fluent in spoken and written English.
  • Willingness and ability to occasionally travel.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Lầu 5, Tòa nhà Bảo Việt, 233 Đồng Khởi, P. Bến Nghé, Quận 1, TP. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MTV THẾ HỆ MỚI
FGC Thương hiệu trà Cozy Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà R4, Văn phòng khu 02, Royal City, 72A Nguyễn Trãi, Q. Thanh Xuân, Hà Nội

CÔNG TY TNHH MTV THẾ HỆ MỚI PHÚ THỌ (FGC Thương hiệu trà Cozy) được thành lập từ năm 1996, Hiện nay Công ty đã phát triển thành tập đoàn lớn nhất trong ngành chè Việt Nam với 15 nhà máy chè trên cả nước. Hiện tại, tổng doanh thu xuất khẩu hàng năm của FGC lên tới gần 20.000 tấn chè. Sản phẩm của công ty đã được xuất khẩu sang 50 quốc gia trên toàn thế giới. Với số lượng lớn các nhà máy và đồn điền cũng như công nghệ chế biến hiện đại, FGC có thể cung cấp các sản phẩm cho khách hàng với nhiều lựa chọn.

Những nghề phổ biến tại FGC Thương hiệu trà Cozy

Bạn làm việc tại FGC Thương hiệu trà Cozy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo FGC Thương hiệu trà Cozy

FGC Thương hiệu trà Cozy

Click để đánh giá