Mô tả công việc
- Assist guest with table reservation
- Speak with guests and staff using clear and professional language
- Handling guest complains
- Communicate with the kitchen regarding any menu questions, the length of wait and product availability
- Ensures that restaurant standards and SOP‘s are consistently implemented
- Work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential
- Take an active role in coaching and developing junior staff
- Any other duties related to food and beverage service assigned by the manager
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
- Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage
- Have at least 2 year of experience in the same position in 4* hotels or higher
- Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Thành lập từ 2015 khi thành phố Vũng Tàu mới chỉ có một vài Nha khoa, sau 09 năm phục vụ với sự chuyên nghiệp, chu đáo - CÔNG TY TNHH NHA KHOA VIỆT NGA bằng sự tín nhiệm, lòng yêu mến mà quý khách dành cho đã không ngừng phát triển để đáp ứng nhu cầu khám, điều trị, thẩm mỹ ngày càng cao của quý vị. Chúng tôi cam kết luôn tiếp tục hun đúc lòng yêu nghề, chuyên môn, năng lực của tập thể Bác sĩ, phụ tá và cập nhật những tiến bộ, công nghệ mới nhất của ngành Nha khoa để đáp ứng hơn cả mong đợi nhu cầu của quý khách.