Mô tả công việc
- Receiving orders placed from salesman/customer and input information to contract review form to get production started.
- Working with internal team and people concerned to solve any issue related to orders/shipment.
- Following-up production schedule to match with customers' demand.
- Arranging all necessary things for smooth shipments (booking vessels, trucks, lorries, fumigations ...).
- Making all kinds of shipping documents for payment terms (LC, TT, DA, DP...).
- Other documentations (sales contract, annex, contract review, VAT invoices, sample request ...).
- Following-up payments from customers and support salesman to push customers making payments/past-due payments.
- Making payment requests and suitable details for paying agent’s commissions.
- Sales reports/statistics.
Yêu cầu công việc
- College degree and above, major in Foreign Trade, Export Formalities, Business Administration or relating.
- At least 01 year of experience in similar position.
- English communication.
- Computer: MS office.
- Good at communication and customer service skills.
* Starting date in March.2025
Quyền lợi được hưởng
Premium Health Care Plan
Shuttle Bus from Ho Chi Minh to Bien Hoa
Thành lập từ 2015 khi thành phố Vũng Tàu mới chỉ có một vài Nha khoa, sau 09 năm phục vụ với sự chuyên nghiệp, chu đáo - CÔNG TY TNHH NHA KHOA VIỆT NGA bằng sự tín nhiệm, lòng yêu mến mà quý khách dành cho đã không ngừng phát triển để đáp ứng nhu cầu khám, điều trị, thẩm mỹ ngày càng cao của quý vị. Chúng tôi cam kết luôn tiếp tục hun đúc lòng yêu nghề, chuyên môn, năng lực của tập thể Bác sĩ, phụ tá và cập nhật những tiến bộ, công nghệ mới nhất của ngành Nha khoa để đáp ứng hơn cả mong đợi nhu cầu của quý khách.