Mô tả công việc
Responsibilities:
• Perform secretarial/personal assistant/administrative duties to support Board of Directors (BOD).
• Proactively manage and coordinate the diary of BOD by prioritizing and arranging internal and external meetings, conference calls, appointments ensuring appropriate briefing papers are prepared and provided. Be responsible for drafting agendas, taking minutes of meetings/ conferences/ appointments.
• Compile daily action checklist (sorting of all pending request) to help daily time management.
• Welcome guests of BOD and provide good logistic arrangement for them (tickets, transportation, accommodation, meals, purchasing, entertainment events ... ect) and support other activities related while staying in Vietnam. Communicate with the guests as advised by BOD when requested.
• Respond quickly, positively and with flexibility to rapidly changing and often pressure situations.
• Handle and prioritize all outgoing or incoming correspondences (e-mail, letters, packages etc.). Take call messages and transfer to BOD timely.
• Compile daily action checklist (curation of all pending request) to help daily time management.
• Plan and organize BOD's travel including air ticket, transportation and accommodation booking, travel insurance, visa and other relevant tasks required.
• Prepare documents, slides, reports as well as research and analyze necessary information according to the request of BOD.
• Be the connection between BOD and other departments or third parties.
• Coordinate with suppliers/ vendors to ensure working condition of BOD. Support BOD's families in dealing with suppliers/vendors of purchasing equipment and providing services.
• Organize lunches, dinners, meals, entertainment (sport or golf booking .v.v.) with business associates and take care of partners on special occasions such as sending gifts, flowers on holidays, anniversary ,...
• Apply visa/ TRC for BOD or when requested.
• Support BOD to interpret in the meeting or translate documents upon request.
• Teaching Vietnamese for the Director when requested.
• Business both local and oversea trips may be required.
• Run errands as requested.
• Other works as assigned by BOD.
Yêu cầu công việc
Experiences: Minimum from 1- 2 years work experience in secretarial/administrative role/ interpreter, preferably in professional services environment (working in foreign company is a plus)
Skills required:
Proficient computer skills (Microsoft Office skills)
Good written and spoken English (being able to speak Korean is an advantage).
Strong organizational and time management skills, with the ability to perform and priorities multiple tasks efficiently
Personalities:
Discretion and trustworthiness in handling sensitive and confidential information
Efficient, flexible, cautious and able to adapt in different environment
Positive, proactive, take initiative, good co-ordination skill, possess tact and diplomacy
Detailed, responsible, enthusiastic and honest
Can-do attitude and team work
Warm, friendly, supportive
Quyền lợi được hưởng
The benefits include attractive salary and bonus, extra annual leave.
Cơ hội du lịch
Annual outing trip and many attractive events throughout the year.
Khác
International and professional working environment, long term and growing career path.
Công ty TNHH Nhật Mỹ Phát được thành lập từ tháng 04/2015. Chúng tôi chuyên cung cấp sản phẩm Bột đá Calcium Carbonate siêu mịn được sản xuất từ nguồn nguyên liệu đá vôi trắng ở Nghệ An và Yên Bái. Chất lượng sản phẩm luôn là mục tiêu hàng đầu để chúng tôi theo đuổi và ngày càng hoàn thiện. Chúng tôi trân trọng ghi nhận những đóng góp quý báu về sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi từ Quý công ty, bạn hàng, đối tác, đó là mục tiêu để chúng tôi cải thiện chất lượng, dịch vụ ngày càng tốt hơn.Với sự hợp tác đầu tư cùng các đối tác lớn trong ngành, chú trọng đầu tư công nghệ sản xuất hiện đại, sản phẩm chúng tôi đã được đánh giá cao ở các thị trường Trung Quốc, Ấn Độ, Bangladesh, Hàn Quốc, Nhật Bản, Cambodia… Và với đội ngũ nhân viên năng động, nhiệt tình, nhiều năm kinh nghiệm trong ngành.
Công ty TNHH Nhựa MMA được thành lập từ năm 2019, hình thành trong giai đoạn dịch Covid bùng phát mạnh nhưng với sự nổ lực cả tập thể, nhà máy chính thức đi vào hoạt động từ tháng 12/2021.
Giai đoạn 1 đã lắp đặt 3 dây chuyền sản xuất và kế hoạch lắp đặt 3 dây chuyền đến năm 2025. Chúng tôi đầu tư:
- Trang thiết bị kiểm soát chất lượng hiện đại.
- Đội ngũ kỹ thuật nhiều năm kinh nghiệm.
- Xây dựng và duy trì hệ thống ISO 9001:2015.
Sản phẩm ra thị trường được khách hàng trong nước và Quốc tế đón nhận và đánh giá cao.
Hiện tại chúng tôi xuất khẩu 40% và tiêu thụ thị trường nội địa 60% và đã xuất khẩu đến những thị trường khó tính, yêu cầu tiêu chuẩn về sản phẩm như thị trường Châu Âu.
Đây là sự nổ lực của tập thể CBCNV Công ty trong giai đoạn đầu tiên hình thành và phát triển.