Phương Việt

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Điện / Điện tử / Điện lạnh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Phương Việt

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Phương Việt

Cập nhật 16/02/2025 16:57
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Phân Phối Phương Việt
Telesales Executive
Phương Việt
13 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
YOU TACKLE FOR QUALITY AND GREAT SERVICE. THIS WILL IMPROVE THE LIFE OF OUR CUSTOMERS.

Would you like to become part of the world's most international company in the world that also a Top Employer and a No. 1 World’s Best Work Place?

A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.

Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and deliver excellence in a digital world, AS ONE!

Your Tasks


  • Act as Tele Sales customers’ main contact for DHL, responding to and satisfying their sales and post-sales requirements.
  • Build a strong client relationship to ensure that the account performs and grows to its maximum potential, reducing attrition rate and minimizing opportunities for competitors to gain business.
  • Manage a portfolio of customers via telephone: Make telephone calls to existing customers on a regular pre-defined call cycle to secure new business and to ensure that individual agreed targets are achieved.
  • Provide customer-oriented service at all times relating to specific sales issues.
  • Liaise closely with Sales Channels and other departments within DHL to ensure that a full, cost-effective service is maintained, and that the area's target is achieved.
  • Ensure cooperation with other sales team members and throughout the sales force.
  • Formulate a personal sales plan that incorporates initiatives for identifying and gaining new business prospects and maximizes growth within the existing client base to achieve the required personal sales results.
  • Manage the revenue growth through Upselling and Cross selling tactics to exceed this budget through calls
  • Combine sales skills with DHL product/service knowledge and convert the maximum possible prospect leads into accounts, emphasizing those with maximum revenue potential, to increase the size and quality of DHL’s account holders.
  • Continually develop knowledge of DHL’s services and general commercial awareness to provide the best possible standard of customer service and maximize the department’s contribution to the sales function.
  • Adhere to regional standards on profit margins and discount guidelines.
  • Open new accounts and ensure they trade profitably.
  • Ensure all customer agreements are cost-sensitive to ensure a suggested minimum pricing tariff is set and adhered. Any deviation from this tariff requires management agreement and justification.
  • Complete daily and weekly reports to measure individual and department effectiveness and provide figures showing the department's weekly productivity.
  • The incumbent has no direct reports and authority over the country line and functional personnel. Nevertheless, he/she must demonstrate the ability to influence decisions/actions.


Your Profile


  • 2-3 years of relevant experience in express/air frieght/logistic sales
  • Telephone skills, Communication skills
  • English: Fluent (written and spoken)
  • Educational Qualifications: Diploma (or equivalent)


Our Offer


  • Multifarious benefit programs.
  • Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
  • Training: both online and offline with Global DHL Standards.
  • Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
  • Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
  • Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
  • Employee hobby clubs, sports championships.


Do you see a personal challenge in these versatile and responsible tasks? Then apply now!

We look forward to receiving your application!
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Phân Phối Phương Việt
Phương Việt Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
412/4 Lũy Bán Bích, Phường Hòa Thạnh, Quận Tân Phú, Thành Phố Hồ Chí Minh

Phương Việt được thành lập vào năm 2017 tại TP.HCM. Với hơn 6 năm hoạt động, Phương Việt được biết đến là một Nhà phân phối thiết bị an ninh giám sát đầu ngành đáng tin cậy, uy tín và hiện đang sở hữu hệ thống đại lý trải dài 63 tỉnh thành trên cả nước.

Bên cạnh đó, với mục tiêu trở thành công ty công nghệ hàng đầu tại Việt Nam, Phương Việt đã mở rộng hoạt động kinh doanh sang phân phối và cung cấp đa hệ thống giải pháp, với 05 giải pháp chính:

Hệ thống an ninh giám sát & kiểm soát ra vào
Hệ thống mạng máy tính
Hệ thống âm thanh thông báo
Hệ thống màn hình LED & màn hình tương tác
Hệ thống Nhà thông minh, đèn thông minh

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Phương Việt đặt mục tiêu tới năm 2027 trở thành công ty phân phối và hỗ trợ dự án hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực AN NINH GIÁM SÁT, THIẾT BỊ THÔNG MINH và các GIẢI PHÁP TRÌNH CHIẾU, QUẢNG CÁO.

Những nghề phổ biến tại Phương Việt

Bạn làm việc tại Phương Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phương Việt

Phương Việt

Click để đánh giá