Mô tả công việc
1.Main responsibilities
Monitors competitors’ activities and assists in marketing intelligence
Refers sales leads to appropriate personnel within Vias Hotel Vung tau
Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
Services existing business through management of account bases
Sell all facets of the hotel
Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
Provides direction on, and conducts market research and analysis
Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to hotel business as the Areas which are divided by DOSM
Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
Conduct client interviews
Entertain clients
Plan and conduct familiarization tours and site inspections
Travel when required to promote the hotel and develop potential business
Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
Interfaces with operations on a timely basis
Initiates and prepares tenders for business
Assesses sales and marketing data
Assists with the preparation of new products and services
Assists in the evaluation of sales and marketing activities
Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
Implement direction from Director of Sales and Marketing.
Liaison with advertising agency
Stock control of collateral
Collateral input
Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Works with superior on manpower planning and management needs
Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Yêu cầu công việc
1. General requirements
•2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
•Excellent skills In Customer Service and Public Relations.
•Leadership and well organized.
•IT skills: good in Microsoft office.
•English: good writing and communication skills.
2. Qualifications
-Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
Quyền lợi được hưởng
- Được hưởng các chế độ phúc lợi xã hội theo luật lao động việt Nam.
- Được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp.
- Thu nhập hấp dẫn
Trong suốt chặng đường gần 10 năm hình thành và phát triển, Công ty TNHH Phát Triển Thương Mại BBS tự hào là doanh nghiệp tiên phong trong các lĩnh vực:
- Phát triển hệ thống bán lẻ sản phẩm dành cho mẹ và bé;
- Nghiên cứu và phát triển các sản phẩm an toàn, chất lượng đáp ứng tất cả các nhu cầu cho Mẹ và Bé.
Mang trong mình sứ mệnh: Đem đến cho khách hàng các giá trị thuần chất và bền vững bằng những sản phẩm, dịch vụ có chất lượng vượt trội. Các thành viên trong Đại gia đình BBS luôn hết mình, cùng nhau kiến tạo giá trị thực tốt nhất bằng cả trái tim và trí tuệ.
Tại BBS, chúng tôi sở hữu những con người tài giỏi, tận tâm – trách nhiệm và luôn tràn đầy nhiệt huyết. Có sự đầu tư đúng đắn và đầy mạnh mẽ về cơ sở vật chất, công nghệ sản xuất và hệ thống kho vận. Đó là cơ sở giúp BBS tự tin đi đầu, đem đến sản phẩm vượt trội và chất lượng dịch vụ xuất sắc, từ đó nhận lại sự tin yêu của hàng triệu khách hàng, đối tác trong và ngoài nước.