Mô tả công việc
Responsibilities:
Build routes from Vietnam to Europe and the United States to assist in the development of FBA business in Vietnam;
Assist overseas colleagues and domestic colleagues to communicate, including system, financial, business and other needs;
Pay attention to the change of the line cargo volume and quality, adjust the line plan and strategy according to the line cargo volume and quality;
According to the current market situation, cost, company strategy, product quality and other multi-dimensional, output product pricing.
Develop and execute a comprehensive product strategy for the cross border logistics, considering market trends, competitive landscape, and customer requirements. Identify opportunities for product enhancement and innovation to maintain a competitive edge in the market.
Liaising with transport partners such as freight forwarders, airlines, shipping carriers, CFS warehouses, subcontractors and internal stakeholders.
Yêu cầu công việc
Qualifications:
More than 5 year working experience in international express logistics/international trade/cross-border e-commerce related industries, familiar with any product line in Europe&America;
Strong logical thinking ability, data analysis ability, business understanding ability, can extract product model from complex business, and formulate appropriate product strategy;
Good communication and project management skills, subjective initiative and innovation to promote complex problem solving, with English or Chinese listening, speaking, reading and writing skills.
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công ty TNHH R – Pac Việt Nam (Thuộc tập đoàn R - Pac của Mỹ) chuyên sản xuất và kinh doanh các sản phẩm trong ngành in ấn, nhãn mạc cho ngành may mặc và điện tử.
Tập đoàn International r-pac là đơn vị toàn cầu đi đầu trong việc cung cấp những khái niệm về thương hiệu, đồ họa, sản phẩm và giải pháp cho tất cả đối tác hoạt động trong chuỗi cung ứng. Với nguồn nhân lực có nhiều kinh nghiệm về dịch vụ và sản phẩm, chúng tôi phục vụ khách hàng với mong muốn mang đến những giải pháp thương hiệu tuyệt vời, từ lúc lên ý tưởng cho đến khi thực hiện.
Trong hơn 30 năm qua, r-pac đã mang những phương án đóng gói cho các loại hàng hóa cứng, hàng hóa mềm và chuỗi cung ứng đến những đơn vị bán lẻ và chủ thương hiệu. Hiện nay, cơ sở toàn cầu của chúng tôi đã đi vào vận hành để phục vụ khách hàng trong nước các giải pháp sản xuất, quản lý thương hiệu với cam kết về chất lượng và giá cả cạnh tranh.
Không chỉ dừng lại là một nhà cung cấp nhãn mác và bao bì, chúng tôi còn mang đến những giải pháp sáng tạo cho những thương hiệu đang tìm kiếm một phương thức giao tiếp ấn tượng với người mua. Bằng cách đặt bản thân vào vị trí của khách hàng, chúng tôi biết làm thế nào để lan tỏa câu chuyện ý nghĩa của từng thương hiệu thông qua những tài liệu tham khảo đầy cảm hứng.