YOUR MISSION:
- Guidelines & Visit: Manage visual merchandising presentation through successful visual merchandising program, formulating effective and adequate guidelines, visits and reports etc. to continuously elevate skill set
- Store Experience: Be responsible of initiatives visual merchandising, display maintenance and new shore opening to ensure an impactful visual merchandising execution
Task 2: Creative use of graphics & props to enhance brand presence across all stores. Execute in-store branding such as window display, in store poster, POPs, etc. Provide graphic design support
Task 3: Track and control VM budget & expenses. Plan and control stores merchandise display capacity
Plan stores layout and zoning and track effectiveness
Task 4: Cross functional communication and alignment among departments for seasonal store campaign, trade shows, and other projects. Train and guide Visual Merchandising Specialist (VMS) In-store
YOUR TALENT:
- Bachelor’s degree in graphic design/fashion design or equivalent studied
- Proven Retail/Trade marketing experience for an international multi categories’ brand; previous budget management responsibilities
- Industry: sports or fashion industry
- Familiar with print design; Good proficiency in Adobe Illustrator, Photoshop, Ppt, Excel, and Microsoft Office
- Good English communication
- 4-5 years’ experience in managing visual merchandising
- Strong experience in retail
- Result oriented, strong point of view and executing insight-driven
- Creative and Innovative, Initiative and Self-motivated
- Leadership and team player, planning & organizing
PUMA provides equal opportunities for all job applicants, regardless of race, color, religion, national origin, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, or disability. Equality for all is one of the core principles at PUMA and we do not tolerate any form of harassment or discrimination.
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.