Việc làm Nhà Hàng Saint-Honore

Cập nhật 30/12/2024 17:30
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SAINT - HONORE ĐẦU TƯ VÀ THƯƠNG MẠI
It Technical Support
Nhà Hàng Saint-Honore
26 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Primary duties and responsibilities
• IT Asset Management: Responsible to manage IT asset life cycle processes from planning, procurement, maintaining asset list according to asset life span and new purchase requirement.
• Employee onboarding & offboarding: To ensure IT asset and services readiness on employee onboarding day and provide IT briefing timely.
• Employee offboarding: To ensure employee are offboarded timely by revoking system access and services as per offboarding playbook and IT asset collection completion.
• Providing technical assistance: Assist end-users with IT related issues, such as hardware, software, and network problems.
• Troubleshooting: Identify and resolve technical issues, with systematic problem-solving techniques.
• Customer support: Delivery excellent customer service by addressing user concerns and ensuring satisfaction.
• Installation and configuration: Set up and configure software, hardware, and peripherals for users.
• Maintenance: Perform routine maintenance and updates on IT equipment and systems.
• Documentation: Keep detailed records of technical issues, solutions, and user request.
• Training: Provide training and guidance to users on using IT resources effectively.
• Remote support: Aid users remotely though phone, chat, or remote desktop tools.
• Hardware repair: Diagnose and repair hardware problems and coordinate repairs with vendors.
• Security: Assist in ensuring the security of IT systems and data by implementing security protocols and educating users about best practices.
• Software support: Help users with software installations, updates and troubleshooting.
• Backup and recovery: Monitor regular data backup schedule daily to ensure continuity to protect against data loss.
• System Monitoring: Monitor IT system defects to detect and resolve issues proactively.
• Escalation: Escalate complex and unresolved issues to higher-level support or appropriate teams.
• SEA Team support: To provide backup to team member in supporting SEA countries as one team.
• Project Deployment: Main onsite coordinator for all IT project deployment / upgrade / enhancement in the country.
• Stay Updated: Keep up to date with the latest technology trends and developments to provide effective support.

Yêu cầu công việc

1. Education / Professional Certification
Preferable degree graduate in IT related field.
2. Experience
• Minimum 4 years, working experience in the 1st level IT support environment.
• Experience with ITSM is an added advantage.
• Time-management skills and the ability to establish reasonable and attainable deadlines for resolution.
• Ability to prioritize and manage several milestones and projects efficiently.
• English speaking / written skill is required: Vital requirement for communication with regional / global support team.
3. Knowledge / Skills / Other characteristics
• Independent, self-motivated.
• Sense of urgency.
• Ability to communicate with all levels of employee.
• Good team player.
• Time flexibility, ability to standby for ad hoc support as and when required.
• Strong troubleshooting and critical thinking skills.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Salary and Bonus scheme in accordance with company policy
Chăm sóc sức khoẻ
Health Insurance policy for employees & dependents in accordance with the company
Cơ hội du lịch
Travel and training in oversea (SEA, Germany...)
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH SAINT - HONORE ĐẦU TƯ VÀ THƯƠNG MẠI
Nhà Hàng Saint-Honore Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 5 đường Xuân Diệu, Phường Quảng An, Quận Tây Hồ

Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn. 

Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.

Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.

Những nghề phổ biến tại Nhà Hàng Saint-Honore

Bạn làm việc tại Nhà Hàng Saint-Honore? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhà Hàng Saint-Honore

Nhà Hàng Saint-Honore

Click để đánh giá