Việc làm Nhà Hàng Saint-Honore

Cập nhật 30/12/2024 17:30
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SAINT - HONORE ĐẦU TƯ VÀ THƯƠNG MẠI
Director of Event Management_JW Marriott Hotel Hanoi
Nhà Hàng Saint-Honore
26 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

JOB SUMMARY

Oversees the functions of Event Management, including the departments of Event Planning, Banquets/Catering, Event Service and Event Technology (Destination Management, if applicable). Position ensures implementation of the brand service strategy and brand initiatives. The position has overall responsibility for executing all property events with aseamless turnover from sales to operations and back to sales. Ensures the team meets the brand’s target customer needs, ensures employee satisfaction, focuses on growing event revenues and maximizes the financial performance of the department.


JOB SPECIFIC TASKS 

Managing Event Management Operations and Budgets

• Researches and analyzes new products, pricing and services of competition.

• Works with direct reports to review scheduled events and troubleshoot potential challenges/conflicts.

• Ensures the property is apprised of all groups that will impact property operations.

• Works with culinary team to ensure compliance with food handling and sanitation standards.

• Oversees Event Operations including Banquets, Event Services and Event Technology.

• Oversees event planning team (BEO/Resume writers).

• Ensures meeting space and corresponding heart of the house areas are cleaned and maintained.

• Ensures furniture and equipment is maintained and inventory levels are kept in accordance to corporate guidelines.

• Leads the execution of brand service initiatives in event management areas.

• Develops an Event Management strategy that is aligned with the brand’s business strategy and leads its execution.


Leading Event Management Teams

• Sets expectations and holds event management leadership team accountable for desired service behaviors related to

product and service delivery.

• Communicates a clear and consistent message regarding departmental goals to produce desired results.

• Identifies key drivers of business success and keeps team focused on the critical few to achieve results.

• Ensures integration of departmental goals in game plans.

• Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary.


Managing Profitability

• Encourages calculated risk-taking to generate incremental revenue and deliver excellent guest service.

• Works directly with major groups when high profile and financial impact will be significant (limited instances).

• Develops working relationships with outside vendors and establishes prices and service agreements to enhance the event experience and to increase additional revenue opportunities for the property.


Ensuring Exceptional Customer Service

• Creates an atmosphere in all event management operations areas that meets or exceeds guest expectations.

• Consult with customers in order to determine objectives and requirements for events such as meetings, conferences, and

conventions.

• Reviews and responds to results of Event Satisfaction Survey.


Conducting Human Resources Activities

• Works with Human Resources to ensure compliance with all applicable laws and regulations.

• Reviews property specific event operations annually and makes appropriate adjustments.

• Reviews staffing levels to ensure that guest service and operational needs are met.

• Communicates and ensures departmental and property emergency procedures are executed when necessary.

• Ensures that regular, ongoing communication is happening in all areas of event operations (e.g., BEO meetings, prevent briefings, staff meetings, food and beverage team, culinary team).

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH SAINT - HONORE ĐẦU TƯ VÀ THƯƠNG MẠI
Nhà Hàng Saint-Honore Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 5 đường Xuân Diệu, Phường Quảng An, Quận Tây Hồ

Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn. 

Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.

Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.

Những nghề phổ biến tại Nhà Hàng Saint-Honore

Bạn làm việc tại Nhà Hàng Saint-Honore? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhà Hàng Saint-Honore

Nhà Hàng Saint-Honore

Click để đánh giá