Mô tả công việc
Ensure all cabling, network diagrams and LSOP are up-to-date.
Ensure training needs analysis of IT team is carried out and training programmes are designed and implemented to meet needs.
Investigate and report software problems to the vendor, or to the Support Centre.
Keep up to date with all approved systems and technology including:
- Computer Hardware systems and devices including PC LAN technology.
- Software operating and utility systems.
- Front Office and Accounts Receivable Property Management Systems.
- Interfaces to and from Front Office Property Management Systems and other Systems.
- Back Office Accounting Systems.
- PC and LAN based Office Automation products.
- Internal and External Electronic Mail/ Facsimile/ Scanner software and communication tools.
- Point of Sale Systems.
- Guest and Administration Voicemail.
- Call Accounting.
- Cabling
- Hub / Switch Management Systems
- Assist and Support Electronic Door Locking Computer System.
- Computer Virus protection.
- Hotel IT Security and Firewalls.
Maintain an up-to-date list of all computer hardware and software at hotel.
Monitor the performance of the systems and maintain log book of performance.
Understand all standards and customized features and functions of the Hotel front office system.
Ensure that all computer media saves, and back-ups are completed, documented and stored per specifications.
Quyền lợi được hưởng
- Enjoy 2 days off/week
- At least 12 days of leave/year
ALLOWANCE - SUPPORT
- Monthly service fee bonus
- Allowance for moving expenses to get a job
- Home visit allowance
- Vacation allowance (depending on level)
INSURANCE
- Get accident insurance 24/7 from the first day you get a job
OTHER BENEFITS
- Enjoy discounts on using services at the resort, booking IHG staff rates
Yêu cầu công việc
1. Education
Diploma or Vocational Certificate in Computer Science or IT or related field.
2. Service years in the field
02 years related experience or with computer set-up and troubleshooting.
3. Knowledge and skills
Working knowledge of networks and operating systems and databases.
Strong analytical and problem-solving skills.
Knowledge in PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standards).
Great communication skills.
A team player, proactive, responsible, hardworking and able to work under pressure
4. Language
Able to read and write English
Yêu cầu hồ sơ
Phone: +84 2973 683 999 - 0911 815 105 (Zalo) (Ms. Anh)
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.