CTY TNHH SX TM LỢI HÀO VIỆT NAM

Bình Dương
200 - 500 nhân viên
Sản xuất / Vận hành sản xuất
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CTY TNHH SX TM LỢI HÀO VIỆT NAM

Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án
Ngân hàng

Việc làm CTY TNHH SX TM LỢI HÀO VIỆT NAM

Cập nhật 22/01/2025 16:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Lợi Hào Việt Nam
HR Officer
CTY TNHH SX TM LỢI HÀO VIỆT NAM
23 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bà Rịa - Vũng Tàu

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Brief summary of job profile:

The HR Officer is responsible for supporting the HR & Admin Manager to conduct various HR tasks and initiatives at the Highlands Coffee Roastery, including:

  • Recruitment & Training
  • Employee Relations
  • Employee engagement/ staff events & activities.

Key Accountabilities:

1) Recruitment and Training

  • Coordinate and execute recruitment process for non-managerial positions, including:

– Drafting and posting job vacancies on various platforms.

– Sourcing candidates.

– Conducting initial screening of resumes and shortlisting candidates for further evaluation.

– Scheduling/ Attending interviews & preparing interview materials and logistics.

  • Coordinate the onboarding process and ensure new employees receive necessary trainings and orientation.
  • Prepare and administer training programs for employees to develop their skills and knowledge.
  • Maintain training database (materials, records, etc.) & reports effectively to provide to HR & Admin Manager, or other stakeholders when required.

2) Performance Management Implementation

  • Assist in deploying Performance Management cycles (KPIs setting, Performance appraisal…) from the Head Office to the factory in a timely and efficient manner.
  • Provide guidance and support to factory staff on the implementation of performance management processes & system.
  • Maintain performance management documents such as guidelines, reports, etc.

3) Employee Relations

  • Maintain accurate and up-to-date employee records, including personal information, employment history, performance evaluations, commendations, promotions, warnings, and any disciplinary actions taken.
  • Handle employee relations, including handling grievances, disciplinary actions, and conflict resolution.
  • Assist in the communication and implementation of documents, announcements, policies from the company's management to employees.
  • Assist in working with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, facilitate inspections and reporting as necessary.
  • Ensure compliance with employment laws and regulations.

4) Employee Engagement/ Staff Events & Activities

  • Coordinate, organize & communicate employee engagement activities/ staff events & activities.
  • Collect and analyze employee feedback to propose improvement.

Yêu Cầu Công Việc

Education/ Training Qualifications

  • Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, or a related field.

Work Experience

  • 03+ years of working experience in HR field, focusing on Recruitment.  

Knowledge of

  • Well understanding of Labor Code, law of Social insurance and PI
  • Proficient in using HR software and Microsoft Office applications.

Skills (Ability to)

  • Service mindset.
  • Good communication.
  • Proactive and responsibility.
  • Well-organized and problem-solving abilities.
  • Able to work accurately with attention to details.
  • Ability to communicate in English is a plus.
  • Able to build and maintain professional relationship.

Địa điểm làm việc

Bà Rịa - Vũng Tàu
Phu My 2, Tân Phước, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Lợi Hào Việt Nam
CTY TNHH SX TM LỢI HÀO VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô J3, đường N4, KCN Nam Tân Uyên mở rộng, Hội Nghĩa, Tân Uyên

MST: 3702706641

ĐỊA CHỈ: LÔ J3, ĐƯỜNG N4, KHU CÔNG NGHIỆP NAM TÂN UYÊN MỞ RỘNG, PHƯỜNG HỘI NGHĨA, THỊ XÃ TÂN UYÊN, TỈNH BÌNH DƯƠNG, VIỆT NAM

TỔNG GIÁM ĐỐC: ZHU HAO JIE

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ bảo hiểm

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du Lịch

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 03/10/2018

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng

Những nghề phổ biến tại CTY TNHH SX TM LỢI HÀO VIỆT NAM

Bạn làm việc tại CTY TNHH SX TM LỢI HÀO VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CTY TNHH SX TM LỢI HÀO VIỆT NAM

CTY TNHH SX TM LỢI HÀO VIỆT NAM

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo