To be responsible for pushing sales of each MT account (Supermarkets and CVS: Circle K, Familymart, GS25,...) including planning promotion & solving problems related to PO, and delivery.
Ensure effective delivery of category KPIs: Volume/Value growth, market share, forecast bias,...
Assist KAM in developing planning & execution, maximizing the category potential.
Be responsible for Campaign/ Promotion of Customer: planning and tracking execution at the store to make sure the campaign keep on time, respect commercial policies and strategy of the company, and evaluate promotion effectiveness.
Work with Trade team to monitor trade spend & build promotions that achieve sales objectives and fit the ROI of the account.
Follow up PO with customer, and manage/ training the daily execution of Sales
Man to ensure stock fulfillment on the shelf available.
Coordinate with Finance team to follow up on the payment status of customers to make sure all the steps happen under policy & process.
Build & maintain relationships with customers to ensure that their needs are met, and they are satisfied with the products provided by the company.
To be responsible for pushing sales of each MT account (Supermarkets and CVS: Circle K, Familymart, GS25,...) including planning promotion & solving problems related to PO, and delivery.
Ensure effective delivery of category KPIs: Volume/Value growth, market share, forecast bias,...
Assist KAM in developing planning & execution, maximizing the category potential.
Be responsible for Campaign/ Promotion of Customer: planning and tracking execution at the store to make sure the campaign keep on time, respect commercial policies and strategy of the company, and evaluate promotion effectiveness.
Work with Trade team to monitor trade spend & build promotions that achieve sales objectives and fit the ROI of the account.
Follow up PO with customer, and manage/ training the daily execution of Sales
Man to ensure stock fulfillment on the shelf available.
Coordinate with Finance team to follow up on the payment status of customers to make sure all the steps happen under policy & process.
Build & maintain relationships with customers to ensure that their needs are met, and they are satisfied with the products provided by the company.Yêu Cầu Công Việc
Graduated College of Business Adminstration or related field.
At least 2 years of experience in the same level, experienced in planning of MT Channel at FMCG, Beverage & Food, Milk field.
Making planning, Analysis good skill
High pressure of work and independent
Good Microsoft Office (Excel, Word, PP).Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.