Phúc lợi
- Phụ cấp
- Đào tạo
- Công tác phí
Mô tả Công việc
A. ROLE AND RESPONSIBILITIES:
1. Planning (20%):
- Researching to deep understanding client's briefs in terms of customer insight, market , brand characters, event format,…
- Joining brainstorming and contribute creative ideas, support to recap meeting minutes.
- Developing proposal (party or wholesome) under the directions of line manager.
2. Project Management (80%):
- Preparing contact reports, working schedules, project reports, scripts as guided from supervisor.
- Preparing financial support document for the projects.
- Preparing logistic tasks for the projects.
- Alerting/ Reporting to direct supervisor potential issues, problems during execution.
B. SKILLS:
1. Soft skills:
- Good time management.
- Ability to communicate clearly both verbally and in writing.
- Patience and passion.
- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.
- Must be able to handle pressure well.
2. Competency skills:
- Strong understanding of customer and market dynamic requirements.
- Good written skills, particularly in relation to proposals and presentation.
- Good English in verbal and written communication.
- Travel to the client may be required.
- Professional appearance and personal.
- Proven track record of delivery on projects in terms of time.
- Excellent people skills and the ability to work with a wide range of people.
- Working long hours, especially under tight deadlines.
C. OPPORTUNITIES:
- Exploring your career in a practical and dynamic environment with numerous famous brands, outstanding projects along with professional organization.
- Taking part in all process of a project, from pitching, execution to liquidation.
- Experience intensive and exciting training with well-known expert in the Event field.
Yêu Cầu Công Việc
D. QUALIFICATION & EXPERIENCES:
- Bachelor’s degree or in the last year of university.
- Understanding about Account Management.
- Working under pressure and multitasks.
- Self-motivated, self- starter.
- Excellent interpersonal skills, communication in Vietnamese and English.
- Possessing resilience and good adaptability.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 20 - 25
- Lương: Cạnh tranh
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.
Review Savyu Vietnam Limited
Công ty có cha CEO tối ngày soi mói nhân viên, thích ép việc (rv)
CEO bên này không có năng lực quản trị và điều hành, làm việc vô cùng cảm tính (rv)
Sếp tốt, managers tốt, tâm lý, biết lắng nghe, luôn tạo giải pháp và tin tưởng nhân viên (rv)