JOB DESCRIPTION:
- Rate and inventory competitiveness: Optimize content, rate and availability competitiveness to increase booking conversion
- Promotional activities: Secure promotional offers to support Marketing team, work with hotels on promotional activities to increase bookings.
- Partner training: Educate hotel partners on the self-service features available on extranet
- Acquisition: Identify, prioritize, contact new accommodation properties, and ensure pricing and availability competitiveness in the assigned market.
- Report and analyze – follow the plan from line manager and/or top management, implement, and monitor agreed KPIs and be able to analyze, and discuss trends, issues and opportunities with team and manager.
REQUIREMENTS:
- Bachelor’s Degree
- 1-2 years of relevant work experience, in business development and partner relationship at reputable tourism business is a plus.
- Good communication skills and working usage of English.
- Ability to meet rigorous deadlines and work effectively with others.
- Ability to coordinate with team to Performance Targets and willingness to visit partners and work outside the office (whenever required);
- A dedicated person with strong proven result for sales/marketing are encouraged to apply.
- Proactive and good communication skill with other departments.
BENEFITS:
1. Compensation and Benefits:
- Base salary + Performance 7-12 million VND/month
- Regular performance reviews and annual income assessments.
- Holiday and Tet bonuses, 12 days of annual leave.
- Lunch allowance, phone, and working equipment support.
2. Health and Well-being:
- Full entitlement to labor-related benefits as per current legal regulations (healthcare, social insurance, unemployment insurance)
- Annual health check-ups.
- Participation in sports clubs: football, badminton, yoga.
- Involvement in team-building activities as well as the company’s annual recreational and spring trips.
- Engagement in meaningful and enjoyable extracurricular activities: Martine Day, Office Karaoke, Parties.
- Monthly birthday celebration buffet.
3. Company Culture:
- Dynamic, open, and straightforward startup environment where you’re free to develop progressive ideas. You can help shape a harmonious working atmosphere where all ideas are nurtured, contributing to a positive, open, and cooperative work culture we collectively build.
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.