Mô tả công việc
The Account Manager position consistently provides excellent customer service to accounts, as well as represents client needs and goals within the organization to ensure quality.
- Lead account team throughout the end-to-end client-serving process: from 1st client meeting to the proposal, pitching, onboarding, and execution
- Responsible for planning the team’s P&L (quarterly and monthly P&L), monitoring, managing and ensuring the team’s delivery of the planned P&L target
- Act as a senior client representative: responsible for developing and maintaining relationships with client’s key decision-makers, understanding client’s needs and objectives, ability to provide insightful advice to senior clients and promoting the expansion of business.
- Responsible for on-time delivery and quality of proposal by ensuring account team understands client’s brief; leading brainstorming session to form direction, ideas, tactics; supporting Account
- Executives in conducting detailed analysis of clients, products, target audiences; and delivering tailored solutions that meet client's specific needs
- Manage client expectations of timing to ensure that projects are delivered at the highest quality levels, on time and on budget, while achieving the expected profit for the company
- Manage account team to deliver multiple projects effectively (from onboarding to ongoing execution): closely monitor the performance of projects, responsible for quality and output of internal team problem solving, discussing weekly/ monthly/ end-of-project performance reviews with the client
- Implement performance management practices, processes and Measures
Yêu cầu công việc
- Bachelor of marketing/business administration/economics degree and other related fields;
- Senior, minimum 4 years experience in Digital Marketing Relevant experience in digital and PR is preferred.
- Leadership, teamwork, goal-oriented, detail-oriented, persistent and a skilled negotiator.
- Fluent in digital – ability to spot latest trends, strong in web and social analytics, online media.
- Good presentation. Writing, and negotiation skills;
- Intermediate English skills including speaking, listening, and writing.
Preference:
- Experienced in reputation management, PR, and social listening
Quyền lợi được hưởng
- Dynamic, young and friendly environment with enjoyable staffs activities;
- Opportunities to improve your logical thinking, teamwork capability;
- Improve your competency through daily progress;
- Annual leaves with 12 days at the beginning and insurance types following by the Labor Code;
- Profit share & share holding;
- Company trip, and quarterly team building
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.
Review Savyu Vietnam Limited
Công ty có cha CEO tối ngày soi mói nhân viên, thích ép việc (rv)
CEO bên này không có năng lực quản trị và điều hành, làm việc vô cùng cảm tính (rv)
Sếp tốt, managers tốt, tâm lý, biết lắng nghe, luôn tạo giải pháp và tin tưởng nhân viên (rv)