Việc làm Savyu Vietnam Limited

Cập nhật 05/08/2024 11:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Savyu Việt Nam
Senior Account Manager
Savyu Vietnam Limited
2.7
3 đánh giá 9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

A. OVERVIEW OF THE ROLE:

The Senior Account Manager role is responsible for successful delivery from project commencement to project completion, through the Initiating, planning, execution, monitoring and control and closing phases.

B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:

1. Planning (30%):

- Preparing, presenting, and selling strategies, communication plans, creative concepts and execution plans to clients.

- Being capable to allocate the budget effectively, judge the quotations and add value to the daily job to control the strategic direction, communication plan, creative concept and execution plan to client.

- Evaluating ideas in the internal review sessions.

2. Project Management (20%):

- Creating and managing project timing and budgets with all relevant department personnel: Operation Department, Creative Department, Production Department.

- Successfully lead team to run and manage the projects on day to day basic to deliver project quality, good profit, and client satisfaction.

- Managing and checking creative work, production output, testing,…

- Troubleshooting problems and work with relevant people to address these issues.

- Preparing and submitting estimated cost to Account Director.

- Coordinating budget processes with Finance Dept., Operation Dept.

- Managing P&L as approved by Account Director.

- Verifying and proposing recommendations for Cost Estimate, Expense, Contract,…

- Evaluating performance after projects.

- Being responsible for the team’s KPIs (Billing and Profit).

3. Show Development (10%):

- Guiding the team to develop storyboards of performances, video clips, visuals following the show contents.

- Working with suppliers of production, LED screens, AV system, stage effects, Choreographer, Visual designers, Audio producers... to develop event concept and bring it to the real show on stage.

- Reviewing all final results and suggest improvements if required.

4. Client Management (20%):

- Being the main daily contact for assigned accounts and projects.

- Earning the trust of clients by delivering dedicated, attentive services.

- Negotiating with clients and internal teams for maintaining the consistency of approved proposal.

- Annual survey to optimize the Client’s satisfaction.

5. People management (20%):

- Leading, inspiring and driving the team to achieve the objectives (billing, profit, client building, people development and process improvement).

- Developing the team by coaching and training team member to improve skills.

- Building the teamwork spirit; making evaluations of performance of the staff.

- Contributing in working process improvement (internal, inter-companies, external).

YÊU CẦU CÔNG VIỆC
A. QUALIFICATION & EXPERIENCES:

- Bachelor’s degree.

- At least 3-year experience in the same position in the service industry.

- Experience across various marketing disciplines, e.g. events, activation, sales promotion, digital is an advantage.

- Solid working experience in one of leading below the line agencies.

B. SKILLS:

1. Soft skills:

- Good time management and organizational skills.

- A positive and strong leader.

- Excellent troubleshooting and solution-finding skills in terms of staff and projects.

- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.

2. Competency skills:

- Strong understanding of customer and market dynamic requirements.

- Good written skill, particularly in relation to proposals and presentation.

- Good English in verbal and written communication.

- Proven track record of delivery on projects in terms of time, budget, and other client KPIs.

- Passionate and driven in everything you do, and filtering that approach through the teams and the organization as a whole.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Savyu Việt Nam
Savyu Vietnam Limited Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 6 Đường Võ Văn Kiệt, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh

Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.

Những nghề phổ biến tại Savyu Vietnam Limited

Bạn làm việc tại Savyu Vietnam Limited? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Savyu Vietnam Limited

Savyu Vietnam Limited

Click để đánh giá