Mô tả công việc
Be a part of EFL Global!
EFL is a leading global supply chain solutions provider headquartered in Sri Lanka and backed by a global network across 70+ offices in 39 countries throughout Asia, Africa, Middle East, Europe Canada and USA. While offering an extensive range of supply chain solutions including freight, 3PL and inland transportation, EFL embraces an innovative approach to logistics by using digital technologies to create new age business processes and customer experiences.
As a progressive organization that continues to expand via digital transformation, we are looking for dynamic individuals who strive to pursue a career at EFL Global- Vietnam within a rapidly growing business environment.
Your role & responsibilities
- Install, configure and maintain overall policies
- Manage daily operations of IT infrastructure including servers and network.
- Check performance/operation status of servers, network devices, security system.
- Requests create / remove Account (email & ERP system) for new staff/ leavers.
- Manage software license and update.
- Provide daily support to end users on a variety of issues (internet, email, applications, printing....)
- Identify, research and resolve IT technical problems.
- Monitor and troubleshoot hardware and software problems.
- Set-up, configure laptop/PCs for new staff (installation of relevant software, printers....)
- Support to technically manage office equipment (printers, projectors, copy machines, telephone operator...).
- Assist on data extraction on ERP system, creating & scheduling of reports
- Other tasks assigned by management.
Your skills & qualifications
- At least 2 years of working experience in IT admin, network support...
- Good knowledge about network infrastructure & network devices (Cisco, Pep link, Fortinet)
- Strong knowledge about Office 365 products (Outlook, SharePoint, Power Automate)
- Knowledge of ERP software's will be an added advantage
- Good English (both oral and written).
Benefits for you
- Social/Health Insurance
- Travel
- Bonus & Award
- Training
- Increments
Yêu cầu công việc
Quyền lợi được hưởng
- Social/Health Insurance
- Travel
- Bonus & Award
- Training
- Increments
Công Ty TNHH Sơn Hà là công ty chuyên sản xuất hàng may thêu quần áo xuất khẩu. Trải qua 10 năm hoạt động, hiện nay công ty có trên 3.000 lao động với quy mô hoạt động trụ sở công ty ở TP.Biên Hòa, Chi Nhánh tại Q12- TP.HCM, Chi Nhánh tại tỉnh Thái Bình, Chi nhánh tại Quảng Nam, Chi nhánh tại Huyện Xuân Lộc - Tỉnh Đồng Nai
Năm 1992: Thành lập Công Ty TNHH Sơn Hà tại TP.Hà Nội
Năm 1997: Thành lập Chi nhánh Công Ty TNHH Sơn Hà tại TP.Hồ Chí Minh
Năm 2002: Công Ty TNHH Sơn Hà chuyển trụ sở từ TP Hà Nội vào TP.Biên Hòa tỉnh Đồng Nai.
Năm 2006: Công Ty TNHH Sơn Hà chính thức hoạt động, trụ sở tại Khu Phố 2, đường Đồng Khởi, phường Tân Hiệp, TP.Biên Hòa, tỉnh Đồng Nai.
Năm 2009: Thành lập Chi Nhánh Công Ty TNHH Sơn Hà tại Thái Bình.
Đến nay, Công Ty TNHH Sơn Hà đã phát triển thành một tổng công ty có 2 chi nhánh, 2300 cán bộ công nhân viên. Công ty đã đầu tư theo chiều sâu về quy trình công nghệ, máy móc thiết bị và trình độ công nhân. Mục tiêu phát triển những dòng sản phẩm chủ lực như áo quần thun, jacket, áo nỉ, áo khoác, áo chống thấm nước,… tạo được lợi thế cạnh tranh phát triển những thị trường trọng điểm như Mỹ, Nhật, Châu Âu.