Mô tả công việc
Provide IT technical management for The Ocean Resort (TOR) office infrastructure and support to rental pool villas when needed.
Responsibilities
1. Manage and support IT Infrastructure at TOV including servers: SQL server, SMILE PMS, MDaemon email server, Backup, Windows Domain Controller.
2. Managing switches, printers, firewall (Linux)
3. Monitor backups and server issues.
4. Design/Edit Crystal report for making reports on SMILE PMS.
5. Evaluate and selected appropriate anti-virus and intrusion detection software for email and networking to ensure complete and continuous coverage with no security breaches. Security Policy.
6. Ensure that all IT changes are managed so that they minimise downtime and risk of any inconvenience.
7. Recommend and implement hardware and software improvements for greater efficiency
8. Provided training / support tousers
9. Research new technology and apply.
10. Manage IT fix assets including software licenses.
11. Able to read and prepare the IT budgets/PO/PR
Yêu cầu công việc
1. At least 2 years experience in a Networking and/or System administrator.
2. Experience in Hospitality and SMILE PMS is prefered
3. Experience in SQL Server: maintenance, backup,
4. Experience with Windows Server, Domain Controller, Group Policies
5. Experience with Mdaemon/Exchange mail server.
6. Experience in Microsoft Office, PC, Router, Switch, Firewall installation / configuration / management
7. Experience in xDSL, Wifi technology
Employee Benefits:
- In addition to a competitive salary, we offer a comprehensive benefits package, reflecting current industry standards:
- Health insurance coverage.
- Performance-based bonuses and incentives.
- Professional development opportunities and ongoing training.
- Flexible work schedules to promote work-life balance.
- Employee discounts on resort amenities and services.
- Social events and team-building activities.
Our commitment to your well-being extends beyond the workplace, ensuring a supportive and enriching environment for your personal and professional growth.
Quyền lợi được hưởng
13th salary + year end performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Service charge + Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Nghỉ phép có lương
12 days full paid leaves per year
Công Ty TNHH Sơn Hà là công ty chuyên sản xuất hàng may thêu quần áo xuất khẩu. Trải qua 10 năm hoạt động, hiện nay công ty có trên 3.000 lao động với quy mô hoạt động trụ sở công ty ở TP.Biên Hòa, Chi Nhánh tại Q12- TP.HCM, Chi Nhánh tại tỉnh Thái Bình, Chi nhánh tại Quảng Nam, Chi nhánh tại Huyện Xuân Lộc - Tỉnh Đồng Nai
Năm 1992: Thành lập Công Ty TNHH Sơn Hà tại TP.Hà Nội
Năm 1997: Thành lập Chi nhánh Công Ty TNHH Sơn Hà tại TP.Hồ Chí Minh
Năm 2002: Công Ty TNHH Sơn Hà chuyển trụ sở từ TP Hà Nội vào TP.Biên Hòa tỉnh Đồng Nai.
Năm 2006: Công Ty TNHH Sơn Hà chính thức hoạt động, trụ sở tại Khu Phố 2, đường Đồng Khởi, phường Tân Hiệp, TP.Biên Hòa, tỉnh Đồng Nai.
Năm 2009: Thành lập Chi Nhánh Công Ty TNHH Sơn Hà tại Thái Bình.
Đến nay, Công Ty TNHH Sơn Hà đã phát triển thành một tổng công ty có 2 chi nhánh, 2300 cán bộ công nhân viên. Công ty đã đầu tư theo chiều sâu về quy trình công nghệ, máy móc thiết bị và trình độ công nhân. Mục tiêu phát triển những dòng sản phẩm chủ lực như áo quần thun, jacket, áo nỉ, áo khoác, áo chống thấm nước,… tạo được lợi thế cạnh tranh phát triển những thị trường trọng điểm như Mỹ, Nhật, Châu Âu.