Mô tả công việc
• Ensure the restaurant/Casino bar runs according to established operating procedures.
• Oversee the cost effective and efficient operation of the F&B Outlet.
• Work closely with outlet manager to meet revenue objectives.
• Monitor the cleanliness and hygiene of all hardware, utensils and serving-ware.
• Maintain inventory control and order equipment and supplies within budget.
• Deliver high quality products and services to every guest.
• Address guests’ requests and handle complaints promptly and to their satisfaction.
• Conduct departmental training; test and correct any deviations from service procedures swiftly through on the job training.
• Schedule rosters and match manpower to business demands.
• Delegate duties and tasks fairly and equitably among the staff.
• Assist with staff hiring, coaching, motivating, counseling and evaluating.
• Conduct daily briefings and disseminate work related information to staff.
• Monitor staff’s attire & grooming according to company standards.
• Follow health and safety standards and strive for constant improvement to avoid health and injury hazards.
• Achieve highest standard through strict adherence to the hygiene and sanitation rules, responsible to the cleanliness of own outlet’s front of house and back of house working areas.
• Perform any other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2 to 3 year with F&B experience in a sizable and international hotel/casino.
- Minimum of 2 years of supervisory experience.
- Ability to communicate in Cantonese & English to deal with guests and internal staff from international countries, knowledge of Mandarin, Japanese or Korean is an advantage.
- Knowledge of POS Software, Microsoft.
- Good leadership, management and supervisory abilities.
- Customer service oriented, good communication and interpersonal skills, good salesmanship.
- Well-groomed, excellent hygiene, confident, friendly and polite.
- Team player who responds quickly to demands and thrives in a high-pressure work environment.
- Able to work on shifts and be flexible regarding work schedules according to business demands.
- Must be able to sit or stand for long periods of time while performing duties.
- Must be able to multi-task.
Yêu cầu hồ sơ
Sawad là thương hiệu của Công ty TNHH Srisawad Việt Nam. Srisawad VN là một trong những công ty con của tập đoàn tài chính International Holding với 100% vốn Thái Lan. Tại Thái Lan, Srisawad là một trong những công ty tài chính đứng đầu với hơn 3,000 chi nhánh, hơn 8,000 nhân viên, và hiện đang đầu tư tại thị trường Việt Nam, Myanmar, Lào, Campuchia... Công ty đã có mặt trên thị trường chứng khoán Đông Nam Á. Công ty TNHH Srisawad Việt Nam thành lập từ 2016 có trụ sở chính ở Tầng 01, Tòa nhà VCCI, Số 01, Đại Lộ Lê Nin, P. Hưng Dũng, TP. Vinh, Tỉnh Nghệ An, Việt Nam. Văn phòng đại diện tại HCM: 153 Trương Vĩnh Ký, p. Tân Thành, q. Tân Phú. Với sự phát triển ngày càng mạnh mẽ, rộng lớn, hiện tại hệ thống công ty đã có hơn 40 chi nhánh và phòng giao dịch ở 03 miền Trung, Tây và Nam: Nghệ An, Hà Tĩnh, Quảng Bình, Quảng Trị, Huế, Đà Nẵng, Huế, Lâm Đồng, Hồ Chí Minh, Bình Dương, Vũng Tàu, Đồng Nai, Cần Thơ, Long An, Tiền Giang, An Giang, Đồng Tháp, Trà Vinh...
Review Srisawad Việt Nam
Thường xuyên thay đổi chính sách phúc lợi, lương, thưởng, chính sách sản phẩm đột ngột. (id)